Gå til innhold

hva slags leger leser "dagboken" din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått beskjed om å skrive dagbok. Men opplever i stor grad at ingen leger kan lese det jeg skriver. Hvorfor skal jeg skriver det da? Det er mtp utredning/formen.

Anonymkode: be9c5...c4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å gi en oversikt over situasjonen. Det brukes i mange sykdomsforløp

Anonymkode: f8c64...54a

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For å gi en oversikt over situasjonen. Det brukes i mange sykdomsforløp

Anonymkode: f8c64...54a

Men hvem leser det? Har prøvd å gi det til fastlegen, han leser det i alle fall ikke. 

Skrevet

Mye for din egen skyld også, da kan du se på f.eks en måned og si til legen at jeg hadde så så mange dager jeg følte meg fin, så så mange dager jeg følte meg sånn passe og så mange dager som var helt ille.

Uansett om det er snakk om smerte eller annet ubehag så blir det litt diffust å si at jeg har "ganske ofte vondt", det blir mye mer håndgripelig både for deg og behandleren din om du kan være mer presis. Selv om ingen har lest dagboken din.

Anonymkode: 75d95...234

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Mye for din egen skyld også, da kan du se på f.eks en måned og si til legen at jeg hadde så så mange dager jeg følte meg fin, så så mange dager jeg følte meg sånn passe og så mange dager som var helt ille.

Uansett om det er snakk om smerte eller annet ubehag så blir det litt diffust å si at jeg har "ganske ofte vondt", det blir mye mer håndgripelig både for deg og behandleren din om du kan være mer presis. Selv om ingen har lest dagboken din.

Anonymkode: 75d95...234

Ja, skjønner det. Og jeg kommer til å fortsette med skrivingen, men ser jo utifra det jeg har skrevet siden 14.10 at jeg lever i en uholdbar situasjon. Mange av dagene var jeg for (fysisk og psykisk) syk til å huske og skrive og. Men SKAL prøve å skrive hver dag, har også vært flink og tatt bilde av utslett o.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...