Gå til innhold

Hva syns dere om denne?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om denne sofaen? Feks å ha 3-2-1 seter i denne. 

0087834C-4AEC-4CDF-BDCA-1DDF901CDC23.png

Anonymkode: de5fa...c29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange av venninnene mine har denne. Helt ok som "startsofa" i studietiden osv. Den er ikke spesielt pen, men den er ok å sitte i, og ok å sove i.

Anonymkode: 690af...667

Skrevet

Litt utdatert design. Dårlig erfaring med IKEA sofastoffer og putekvalitet.

Anonymkode: df5df...248

Skrevet

Alle har vel hatt en sånn...? Kjøpte en til min første leilighet for godt over ti år siden. Ikke særlig moderne, selv da, men god og ganske holdbar til den prisen.

Anonymkode: 20bdd...6a9

Skrevet

Den er fin med myke puter. God å sitte i, god å ligge i. Men dersom noen store mennesker skal sitte i den så husk at sitteputene er korte (eller ryggputene er tykke), så hele låret hviler kanskje ikke på sitteputen.

Anonymkode: 63d0b...6fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...