Anonym bruker Skrevet 5. november 2019 #1 Skrevet 5. november 2019 Hva syns dere om denne sofaen? Feks å ha 3-2-1 seter i denne. Anonymkode: de5fa...c29
Anonym bruker Skrevet 5. november 2019 #2 Skrevet 5. november 2019 Mange av venninnene mine har denne. Helt ok som "startsofa" i studietiden osv. Den er ikke spesielt pen, men den er ok å sitte i, og ok å sove i. Anonymkode: 690af...667
Anonym bruker Skrevet 5. november 2019 #3 Skrevet 5. november 2019 Litt utdatert design. Dårlig erfaring med IKEA sofastoffer og putekvalitet. Anonymkode: df5df...248
Anonym bruker Skrevet 6. november 2019 #4 Skrevet 6. november 2019 Alle har vel hatt en sånn...? Kjøpte en til min første leilighet for godt over ti år siden. Ikke særlig moderne, selv da, men god og ganske holdbar til den prisen. Anonymkode: 20bdd...6a9
Anonym bruker Skrevet 6. november 2019 #5 Skrevet 6. november 2019 Den er fin med myke puter. God å sitte i, god å ligge i. Men dersom noen store mennesker skal sitte i den så husk at sitteputene er korte (eller ryggputene er tykke), så hele låret hviler kanskje ikke på sitteputen. Anonymkode: 63d0b...6fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå