Anonym bruker Skrevet 5. november 2019 #1 Skrevet 5. november 2019 Kroppen er i en tilstand der jeg reagerer på alt jeg spiser. Reagerer som i allergisk reaksjon. Hva gjør jeg med det? Legene har gitt meg opp Hjelper det med prednisolon? tar aerius Anonymkode: 00b88...d3f
Anonym bruker Skrevet 5. november 2019 #2 Skrevet 5. november 2019 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kroppen er i en tilstand der jeg reagerer på alt jeg spiser. Reagerer som i allergisk reaksjon. Hva gjør jeg med det? Legene har gitt meg opp Hjelper det med prednisolon? tar aerius Anonymkode: 00b88...d3f Hør på legen din du. Han eller hum vet veldig mye mer om hva du tremger enn oss her inne. Anonymkode: 607d4...509
Anonym bruker Skrevet 5. november 2019 #3 Skrevet 5. november 2019 Jeg har sånne perioder. Noe mat kan jeg aldri spise igjen som pølser, hamburgere, kebab, sau/lam. Nå er det en sånn periode og for å unngå oppkast/diare må jeg spise supper. Sånne rett-i-koppen. Spiser 4-5 om dagen. Så kan jeg prøve med «fast føde» i helgene når jeg ikke jobber og går det, så starter jeg forsiktig. Går det ikke er det rett tilbake til suppene. Legene aner ikke hva som er galt med meg Anonymkode: aa30b...981
Anonym bruker Skrevet 5. november 2019 #4 Skrevet 5. november 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hør på legen din du. Han eller hum vet veldig mye mer om hva du tremger enn oss her inne. Anonymkode: 607d4...509 Jeg sa det idag, men ingen respons, bare et skeivt smil. Anonymkode: 00b88...d3f
Anonym bruker Skrevet 5. november 2019 #5 Skrevet 5. november 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har sånne perioder. Noe mat kan jeg aldri spise igjen som pølser, hamburgere, kebab, sau/lam. Nå er det en sånn periode og for å unngå oppkast/diare må jeg spise supper. Sånne rett-i-koppen. Spiser 4-5 om dagen. Så kan jeg prøve med «fast føde» i helgene når jeg ikke jobber og går det, så starter jeg forsiktig. Går det ikke er det rett tilbake til suppene. Legene aner ikke hva som er galt med meg Anonymkode: aa30b...981 Heldig som kan spise supper da, det kan ikke jeg for å si det sånn. Men håper inderlig at de finner ut hva som feiler deg så du kan spise normalt, da! Det er ikke noe moro... Anonymkode: 00b88...d3f
Anonym bruker Skrevet 5. november 2019 #6 Skrevet 5. november 2019 Kanskje du må søke hjelp utenfor Norge? Anonymkode: e8854...c68
Anonym bruker Skrevet 5. november 2019 #7 Skrevet 5. november 2019 Reagerer som i allergisk reaksjon kan være veldig likt en angstreaksjon. Kan det være derfor legen din reagerte som hn gjorde? Anonymkode: a0942...340
Anonym bruker Skrevet 5. november 2019 #8 Skrevet 5. november 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Heldig som kan spise supper da, det kan ikke jeg for å si det sånn. Men håper inderlig at de finner ut hva som feiler deg så du kan spise normalt, da! Det er ikke noe moro... Anonymkode: 00b88...d3f Man blir vant til det. Suppen er forresten uten klumper. Den må komme ut som urin for at jeg skal kunne spise den. Har hatt det i snart 30 år og det er fortsatt et uløst mysterie Anonymkode: aa30b...981
Anonym bruker Skrevet 5. november 2019 #9 Skrevet 5. november 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Reagerer som i allergisk reaksjon kan være veldig likt en angstreaksjon. Kan det være derfor legen din reagerte som hn gjorde? Anonymkode: a0942...340 Nei, det er ikke angst. Jeg er merkverdig rolig. Anonymkode: 00b88...d3f
Anonym bruker Skrevet 5. november 2019 #10 Skrevet 5. november 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kanskje du må søke hjelp utenfor Norge? Anonymkode: e8854...c68 Det kan hende. Jeg skal ta det opp med legen når jeg føler meg litt bedre. Anonymkode: 00b88...d3f
Anonym bruker Skrevet 5. november 2019 #11 Skrevet 5. november 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Man blir vant til det. Suppen er forresten uten klumper. Den må komme ut som urin for at jeg skal kunne spise den. Har hatt det i snart 30 år og det er fortsatt et uløst mysterie Anonymkode: aa30b...981 Det hørtes ikke noe særlig ut. Har du vært gjennom alle undersøkelser og? Anonymkode: 00b88...d3f
Anonym bruker Skrevet 5. november 2019 #12 Skrevet 5. november 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det kan hende. Jeg skal ta det opp med legen når jeg føler meg litt bedre. Anonymkode: 00b88...d3f Har du vært hos de som er best på dette feltet i Norge? Har du sjekket litt rundt hvem som kan være det Anonymkode: e8854...c68
Anonym bruker Skrevet 5. november 2019 #13 Skrevet 5. november 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du vært hos de som er best på dette feltet i Norge? Har du sjekket litt rundt hvem som kan være det Anonymkode: e8854...c68 Har dessverre det, gitt. Ringte t.o.m. senter for sjeldne sykdommer og hørte med dem, men de visste ikke. Skal til en annen lege for noe heeelt annet snart, men i utlandet er det nettopp "sånne leger" som spesialiserer seg på det jeg kan slite med så skal prøve å snike meg litt in der. Kanskje høre om en henvisning eller om legen vet noe om det... Må prøve alt liksom. Legen min har dog henvist meg videre til 1 siste sted, venter på svar nå... Anonymkode: 00b88...d3f
Anonym bruker Skrevet 5. november 2019 #14 Skrevet 5. november 2019 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det hørtes ikke noe særlig ut. Har du vært gjennom alle undersøkelser og? Anonymkode: 00b88...d3f Alle mulige undersøkelser. På et tidspunkt var det så ille at de trodde blindtarmen var sprukket og de opererte den iten at det var noe galt. Har vært hos et hav av spesialister. Har 3 til i familien som er likedan. Anonymkode: aa30b...981
Anonym bruker Skrevet 5. november 2019 #15 Skrevet 5. november 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Alle mulige undersøkelser. På et tidspunkt var det så ille at de trodde blindtarmen var sprukket og de opererte den iten at det var noe galt. Har vært hos et hav av spesialister. Har 3 til i familien som er likedan. Anonymkode: aa30b...981 Jeg har litt info som kanskje kunne hjulpet deg, men vil ikke skrive om det her. Noe du antakeligvis ikke har sjekket deg for. Anonymkode: 00b88...d3f
Anonym bruker Skrevet 5. november 2019 #16 Skrevet 5. november 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har litt info som kanskje kunne hjulpet deg, men vil ikke skrive om det her. Noe du antakeligvis ikke har sjekket deg for. Anonymkode: 00b88...d3f Hvorfor vil du ikke skrive det her? Anonymkode: aa30b...981
Anonym bruker Skrevet 5. november 2019 #17 Skrevet 5. november 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor vil du ikke skrive det her? Anonymkode: aa30b...981 Det er veldig langt og avansert. Anonymkode: 00b88...d3f
Anonym bruker Skrevet 5. november 2019 #18 Skrevet 5. november 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er veldig langt og avansert. Anonymkode: 00b88...d3f Men hva er forskjellen mellom å skrive det her eller skrive det til en person? Vi er jo to i denne tråden som sliter. Men jeg er nøye sjekket på alt fra allergier til svulst Anonymkode: aa30b...981
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå