Anonym bruker Skrevet 5. november 2019 #1 Skrevet 5. november 2019 Jeg har smerter rett ovenfor øyebryn på høyre siden siste to-tre dagene. Men i dag er det sinnsykt ille. Det er pulserende smerter, ikke hele tiden. Det er ømt, og når jeg trykker forsiktig ovenfor øyebryn så gjør det vondt. Jeg vet ikke om det er bare benet som jeg kjenner der eller om det faktisk er litt hovent der og en slags rund kul. Jeg googlet og fikk litt sjokk. At det kan være svulst, blir livredd. Jeg har ellers litt hodepine og litt vond i nakken. Må sette meg ned når smerten er på det verste. Er også litt tåket i synet . Jeg vet jeg trenger briller og at jeg er langsynt. Fikk beskjed om dette for 10 år siden men har enda ikke skaffet meg briller. Vet ikke om dette har noe sammenheng, da jeg har smerter liksom bare på høyre side. Ringte legevakten og de sa at jeg bør komme innom legevakten i kveld. Siden jeg har tåket syn og voldsom smerte. Nevnte dette med svulst, ble spurt om noen i familien har dette. Ikke svulst, men bestefar, onkel til mamma og tante til mamma døde av kreft. Anonymkode: 4bcc8...4cb
Anonym bruker Skrevet 5. november 2019 #2 Skrevet 5. november 2019 Jeg blir livredd og får all katastrofe tanker. Planen er å dra i kveld men må vente til mannen kommer hjem for og være med barna 😕 kjenner jeg gruer meg få fælt. Tenk om de finner noe alvorlig. Jeg er bare 30 år Anonymkode: 4bcc8...4cb
Anonym bruker Skrevet 5. november 2019 #3 Skrevet 5. november 2019 Det høres veldig ut som bihulebetennelse Anonymkode: 6695b...731
Anonym bruker Skrevet 5. november 2019 #4 Skrevet 5. november 2019 Det er ikke migrene da? Anonymkode: 337d8...782
Anonym bruker Skrevet 5. november 2019 #5 Skrevet 5. november 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det er ikke migrene da? Anonymkode: 337d8...782 Jeg har aldri hatt migrene før, å vet ikke en gang hvordan det er å ha migrene. Kan man ha migrene bare på halve siden av pannen og rett ovenfor øyebryne? Anonymkode: 4bcc8...4cb
DetYrer Skrevet 5. november 2019 #6 Skrevet 5. november 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg har aldri hatt migrene før, å vet ikke en gang hvordan det er å ha migrene. Kan man ha migrene bare på halve siden av pannen og rett ovenfor øyebryne? Anonymkode: 4bcc8...4cb Ja, men det er INNI huet, ikke utenpå.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2019 #7 Skrevet 5. november 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det høres veldig ut som bihulebetennelse Anonymkode: 6695b...731 Jeg har hatt bihulebetennelse for 2-3 uker tilbake uten at jeg har vært hos lege og fått bekreftet det. var veldig forkjølet, hostet med slim. Når jeg bøyde meg så gjorde det vondt i panna osv. Så var nok bihulebetennelse. Men jeg har jo blitt bra etter det. Derfor jeg ikke forstår hvor den smerten kommer fra spm jeg har nå Anonymkode: 4bcc8...4cb
Anonym bruker Skrevet 5. november 2019 #8 Skrevet 5. november 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har aldri hatt migrene før, å vet ikke en gang hvordan det er å ha migrene. Kan man ha migrene bare på halve siden av pannen og rett ovenfor øyebryne? Anonymkode: 4bcc8...4cb Veldig ofte er det på en side av hodet/tinninger/bak øynene osv Anonymkode: 47062...926
Anonym bruker Skrevet 5. november 2019 #9 Skrevet 5. november 2019 9 minutter siden, DetYrer skrev: Ja, men det er INNI huet, ikke utenpå. Jeg har vondt både inni og utenpå Anonymkode: 4bcc8...4cb
Anonym bruker Skrevet 5. november 2019 #10 Skrevet 5. november 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Veldig ofte er det på en side av hodet/tinninger/bak øynene osv Anonymkode: 47062...926 Ok tusen takk for svar 🙏🏻 Anonymkode: 4bcc8...4cb
Anonym bruker Skrevet 5. november 2019 #11 Skrevet 5. november 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har aldri hatt migrene før, å vet ikke en gang hvordan det er å ha migrene. Kan man ha migrene bare på halve siden av pannen og rett ovenfor øyebryne? Anonymkode: 4bcc8...4cb Migrene kan komme i mange forskjellige former og styrker., å ha vondt der er ikke uvanlig. Håper du reiser til legevakten siden de har bedt deg om å komme Anonymkode: 337d8...782
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå