Anonym bruker Skrevet 5. november 2019 #1 Skrevet 5. november 2019 Jeg prøver å få ned utgiftene. Skal begynne med forsikringer. Vet ikke om jeg er dobbelt forsikret på noen heller. Har livs og uføreforsikring gjennom ett forsikringsselskap. Har grunnforskning( Grunnforsikringen er en økonomisk førstehjelp som gir en engangsutbetaling ved dødsfall. Utbetalingene er høyest i den perioden av livet hvor gjeld og forsørgeransvar vanligvis er størst. Utbetalingen kommer i tillegg til andre forsikringer, gjennom fagforbundet. Har også tryggheysforsikring på ett lån: Den hjelper deg med å betale de faste månedlige utgiftene hvis du rammes av sykdom/skade eller ufrivillig arbeidsledighet eller har omsorg for en nær slektning. Forsikringen dekker en del av de månedlige boutgiftene, som leie-, abonnements- og øvrige driftsutgifter. Hvor kan jeg få hjelp til å finne ut om jeg trenger disse forsikringene? Anonymkode: 15399...9c4
Anonym bruker Skrevet 5. november 2019 #2 Skrevet 5. november 2019 Du kan evt snakke direkte med forsikringsselskapet, eller kontakte banken din. Alle banker selger forsikring, så de kan sikkert veilede deg litt ifht hva du har behov for Anonymkode: ed16a...a15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå