Gå til innhold

Duften av underlivet...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes mitt underliv kan lukte nøytral svette.

Synes også jeg svetter der mer etter at jeg har fått barn. Jeg er aktiv og slank så hvorfor det blir så klamt der nede er ikke godt å si... Flere som også har det slik?

Anonymkode: 16dae...36f

Kast høvelen du, så vil du merke forskjell😉 Forøvrig vil jeg også si at jeg lukter godt, pga full busk

🙂


Endret av Elizabeth89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En stor del av tiltrekningen er duft, ja. Jeg har vel ikke opplevd at det var spesifikt duften der nede som tente meg, men selve kroppslukten. Han jeg er sammen med nå, dufter himmelsk, også når han er svett. Jeg berger møkkete skjorter fra skittentøyskurven hans bare for å snuse på dem innimellom.

Anonymkode: 7be07...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette er blitt bevist at mannfolk tiltrekkes av lukt av kvinnfolk og blir ekstra kåte rundt eggløsnings tiden. 

Anonymkode: 48ecd...575

Selv bryr jeg meg lite om hva forskning forteller meg om dette. Jeg opplever både lukt og smak som deilig og tiltrekkende, det er nok for meg. Det gir meg en liten rus, en lykkerus. Men selvsagt er det mye annet som er viktigere ved en kvinne. Det er alle de hindringene som må passeres før jeg kommer så langt at jeg får lyst til/lov til, å nyte henne på denne måten.

Anonymkode: eb544...8a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kan jo faen ikke være normal å drive å sniffe på andres underliv. Vært seksuelt tiltrukket av flere menn som har luktet så jævlig at jeg ikke har klart å utføre oralsex. Selv etter en dusj! Disse «ferromonene» dine er bare piss.

Anonymkode: 79fe2...831

Du kan jo ikke være mer enn 17-18 år kanskje? Du virker veldig uerfaren. Og du tar det for bokstavlig. 
 

Man kan tiltrekkes av noen, men så klart kan ALLE lukte ille der nede av og til. Da må man faktisk - si i fra -! 
Hvis de mannfolka har lukta jævlig så skulle du kanskje bedt mannen ta seg en dusj før oralsex eller sjekke seg for seksuelle overførbare sykdommer og infeksjoner :) Til og med vi kvinner kan lukte helt jævlig der nede f.eks på grunn av mye klamhet, bakteriell vaginose, klamydia etc.. 

Menn liker fittelukt. De forventer ikke at det skal lukte jordbær og marshmallows og regnbuer. 

Anonymkode: b8b81...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Menn liker fittelukt. De forventer ikke at det skal lukte jordbær og marshmallows og regnbuer. 

Enkelt og greit. Vi elsker de naturlige intime duftene og smakene fra henne, de trigger seksuallysten vår, ikke matlysten, det er en vesentlig forskjell. 

Anonymkode: eb544...8a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uuuuææææææ.... 😜

Jeg vil i alle fall ikke ha en mann som vil ligge og sniffe i skrittet på meg som en hund. Det høres ikke friskt ut, eller naturlig ut.

Anonymkode: 2e9a1...d84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Uuuuææææææ.... 😜

Jeg vil i alle fall ikke ha en mann som vil ligge og sniffe i skrittet på meg som en hund. Det høres ikke friskt ut, eller naturlig ut.

Anonymkode: 2e9a1...d84

Er jo bare turn on det da🥰

Anonymkode: b511a...e8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
På 5.11.2019 den 21.55, Elizabeth89 skrev:

Kast høvelen du, så vil du merke forskjell😉 Forøvrig vil jeg også si at jeg lukter godt, pga full busk

🙂

 

Ja kanskje jeg bør slutte å barbere meg. Ikke tenkt at det kunne være årsaken 😐

Men da blir mannen min misfornøyd. Han liker ikke full busk. Da blir det nok slutt på oralsex 😭

Anonymkode: 16dae...36f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull å blande barberingsvaner inn i dette. Glattbarberte er like deilige som hårete fitter. Dessuten, det er ikke lukten som kommer først, det er forelskelsen. Når du er forelsket da dyrker du duften hennes som opium. Ja, faktisk. Noen fornekter det, og kaller det perverst og sykt. Andre elsker det, og nyter at han er slik. Det er ikke et personlig valg, bare så det er sagt. Det bare blir slik.

Anonymkode: eb544...8a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja kanskje jeg bør slutte å barbere meg. Ikke tenkt at det kunne være årsaken 😐

Men da blir mannen min misfornøyd. Han liker ikke full busk. Da blir det nok slutt på oralsex 😭

Anonymkode: 16dae...36f

Da er det hans problem. Han kommer nok til å finne ut at å slikke deg med full busk ikke er noe negativt i det hele tatt, at du er like deilig som før, om ikke bedre. Han kan ikke bli sur på deg for det... Greit at han har preferanser, men han vil nok gå ned på deg. Forklar han hvorfor. Prøv å se om det hjelper🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...