Anonym bruker Skrevet 4. november 2019 #1 Skrevet 4. november 2019 Hvordan legger dere opp treningene? Har dere enkelte dager med kun kondisjon og null styrke og vice versa? Anonymkode: 4ea8f...9b6
Anonym bruker Skrevet 4. november 2019 #2 Skrevet 4. november 2019 Mandag bein ,styrke. Tirsdag tung intervall. Onsdag overkropp,styrke. Torsdag restitusjon i form av langkjøring sykkel med lav intensitet . Fredag helkropp, styrke. Ca 60 min. Hver økt inkl.oppvarming. Anonymkode: 243c1...832
Anonym bruker Skrevet 5. november 2019 #3 Skrevet 5. november 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Mandag bein ,styrke. Tirsdag tung intervall. Onsdag overkropp,styrke. Torsdag restitusjon i form av langkjøring sykkel med lav intensitet . Fredag helkropp, styrke. Ca 60 min. Hver økt inkl.oppvarming. Anonymkode: 243c1...832 Hvordan orker du tung intervall dagen etter styrke på bein? Anonymkode: db86c...08c
MTF Skrevet 5. november 2019 #4 Skrevet 5. november 2019 Jeg bare løper jeg, minst fem ganger i uken. Mandag, tirsdag, onsdag, fredag og søndag er fast - noen ganger løper jeg en eller begge av de resterende dagene også. Løper mellom 8-15 km.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå