Anonym bruker Skrevet 4. november 2019 #1 Skrevet 4. november 2019 På jobben min har jeg en kvinnelig kollega som stirrer intens på brystene mine. Hver gang vi har en samtale og nei jeg mener ikke at hun slenger et blikk ned på dem nå og da. Hun stirrer uten å slippe dem av blikket fra dem. Jeg synes dette er veldig ubehagelig. Bør jeg si noe? til info jeg har STORE bryster Anonymkode: 109f0...0c5
Anonym bruker Skrevet 4. november 2019 #2 Skrevet 4. november 2019 Noen som unngår øyekontakt kan se ned på brystet på folk, uten at de vil stirre på pupper.. Anonymkode: f7d55...9c4
Anonym bruker Skrevet 4. november 2019 #3 Skrevet 4. november 2019 Om man ønsker å unngå øyekontakt holder man ikke blikket stivt på puppene til en dame, altså... Mange andre steder å rette blikket enn akkurat på puppene hver gang. Tror jeg hadde spurt hva hun så på hvis det er så overtydelig at det er det hun gjør, Hi. Anonymkode: ad993...81d
Anonym bruker Skrevet 4. november 2019 #4 Skrevet 4. november 2019 Da det er en kvinne er det nok ikke noe seksuelt, men bare at hun er litt spesiell. Om det hadde vært en mann ville det vært riktig av deg å anmelde han for seksuell trakassering. Loven er tydelig på definisjonen: Ikke-verbal trakassering: dreier seg for eksempel om nærgående blikk. Anonymkode: 0f1c9...fdb
Anonym bruker Skrevet 4. november 2019 #5 Skrevet 4. november 2019 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da det er en kvinne er det nok ikke noe seksuelt, men bare at hun er litt spesiell. Om det hadde vært en mann ville det vært riktig av deg å anmelde han for seksuell trakassering. Loven er tydelig på definisjonen: Ikke-verbal trakassering: dreier seg for eksempel om nærgående blikk. Anonymkode: 0f1c9...fdb Har du virkelig ikke hørt om bifile eller lesbiske damer? Og forstår du ikke at også slike kan drive med seksuell trakassering? Det kan absolutt være seksuell trakassering selv om det er en kvinne. Jeg ble selv utsatt for det av en bifil dame. Hun visste at jeg var heterofil. Det begynte med slike blikk som HI får, og så utartet det seg. Derfor bør også Hi si fra nå. Anonymkode: ad993...81d
Anonym bruker Skrevet 5. november 2019 #6 Skrevet 5. november 2019 Legg armene i kors over brystet og bøy knærne til ansiktet ditt kommer i høyde med hennes blikk. Hver gang hun snakker med deg! Anonymkode: da387...2c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå