Anonym bruker Skrevet 4. november 2019 #1 Skrevet 4. november 2019 Noen som har gått ned i vekt på de? Har det noe for seg når man vil ned 5-10 kg? (Helst til jul 😂) Hvordan er de i smaken? Anonymkode: 4d0d0...117
Anonym bruker Skrevet 4. november 2019 #2 Skrevet 4. november 2019 Spar pengene - spis mat. Anonymkode: ca060...6b7
Anonym bruker Skrevet 4. november 2019 #3 Skrevet 4. november 2019 Jeg har en venninne som jeg tror har gått på alle pulverkurer som er. Hun gikk ned og opp igjen nesten like mye hver eneste gang. Det som ser ut til å holde vekten hennes nede nå, er grete roede og kaloritelling Anonymkode: 916a2...868
Anonym bruker Skrevet 5. november 2019 #4 Skrevet 5. november 2019 Jeg ble dårlig av det.. har gått over til Grete Roede som jeg kan leve med.. og som familien kan leve med. Omlegging av livsstil og ikke diett Anonymkode: 32b41...68f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå