Anonym bruker Skrevet 4. november 2019 #1 Skrevet 4. november 2019 En av mine kollegaer er slank og trent, flott dame. En annen kollega er litt lubben men laaaangt fra tykk. Har lagt merke til at førstnevnte ofte sier ting som «herregud veide meg i morges og nå må jeg slanke meg» utelukkende når den andre er tilstede. Jeg har sett at hun tar seg nær av det. Hittil har jeg ikke sagt noe men har vurdert å ta dette opp med min kollega (hun som er slank) Hva tenker dere? Anonymkode: 8108c...7ef
Anonym bruker Skrevet 4. november 2019 #2 Skrevet 4. november 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: En av mine kollegaer er slank og trent, flott dame. En annen kollega er litt lubben men laaaangt fra tykk. Har lagt merke til at førstnevnte ofte sier ting som «herregud veide meg i morges og nå må jeg slanke meg» utelukkende når den andre er tilstede. Jeg har sett at hun tar seg nær av det. Hittil har jeg ikke sagt noe men har vurdert å ta dette opp med min kollega (hun som er slank) Hva tenker dere? Anonymkode: 8108c...7ef Ligg unna. Anonymkode: 752e9...b62
Anonym bruker Skrevet 4. november 2019 #3 Skrevet 4. november 2019 Næh, folk som snakker om slanking er enten blåst eller har et forstyrret kroppsbilde. Anonymkode: a8192...b4c
Mostly Harmless Skrevet 4. november 2019 #4 Skrevet 4. november 2019 (endret) Hun vil vel gjerne at dere skal si «neeeida, du som er så slank, nei, nå må du ikke bli tynnere» eller noe slikt. Jeg tenker vel det beste er bare å late som kommentaren aldri falt, og ikke mate bekreftelsesbehovet. Kanskje går hun da lei. Endret 4. november 2019 av Mostly Harmless
Anonym bruker Skrevet 4. november 2019 #5 Skrevet 4. november 2019 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: En av mine kollegaer er slank og trent, flott dame. En annen kollega er litt lubben men laaaangt fra tykk. Har lagt merke til at førstnevnte ofte sier ting som «herregud veide meg i morges og nå må jeg slanke meg» utelukkende når den andre er tilstede. Jeg har sett at hun tar seg nær av det. Hittil har jeg ikke sagt noe men har vurdert å ta dette opp med min kollega (hun som er slank) Hva tenker dere? Anonymkode: 8108c...7ef Hun er overfladisk og dum. Anonymkode: feb61...63f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå