Anonym bruker Skrevet 4. november 2019 #1 Skrevet 4. november 2019 Min behandler i Dps skal slutte, og helt siden har jeg mast på henne om at hun må sende erklæring til Dps. Jeg ringte dps imorges og fikk vite at hun har sendt den til nav, uten å involvere meg. Jeg har alltid i sammarbeid med fastlegen min skrevet legeerklæring til nav. Men hun har gjorde det uten meg. Nå vet jeg ingenting. Har jeg lov til å kreve å få kopi av den erklæringen på Dps? Anonymkode: 6629d...cc8
Anonym bruker Skrevet 4. november 2019 #2 Skrevet 4. november 2019 Ja, du har rett på å se erklæringen. Anonymkode: b996f...3ab
Anonym bruker Skrevet 4. november 2019 #4 Skrevet 4. november 2019 52 minutter siden, Selma_ skrev: Ingen som vet?? Du har fått svar. Anonymkode: 35d1b...fc4
Anonym bruker Skrevet 4. november 2019 #5 Skrevet 4. november 2019 Selvsagt kan du se kopi av epikrise/erklæring. Hvis du går på AAP eller skal søke uføretrygd og NAV etterspør erklæring, kan du ikke kreve at det som står i spesialisterklæringen er godkjent av verken deg eller fastlege. En Jan ikje velge og vrake hva NAV skal høre, slik at man styrer unna det man selv mener er lite fordelaktig for en selv. Anonymkode: 3f479...f62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå