Gå til innhold

Merklig mensen etter ivf


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk mensen 13 dpo etter prøverørsforsøk.. Jeg blør nor alt sett ganske mye å har relativt sterke smerter. 

Denne gangen blør jeg såpass liten at jeg kun bruker bind og ikke ob, det er aldri blod i toalettet men kan være en del på papiret etter tørk, ingen koagulerte klumper og det er av lys farge og veldig tyntflytende. 

Andre som har fått slik rar mens etter et negativt forsøk? 

Anonymkode: a120d...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenkte det samme som Pobie, har du testet? Jeg begynte å blø 9 dager etter innsett sist. Som vanlig mens, testet positivt på testdagen 5 dager senere. 

Anonymkode: fb14b...320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet 13 dpo, den var negativ, test fra butikken normal. 

Jeg har 5 dagers mensen, startet fredag, våknet i dag med bare så vidt det var noe på papiret. 

Venter liksom på at det skal starte skikkelig men det skjer ikke, er kunne når jeg tørker meg omtrent og mye mindre smerter enn før. 

Og det drar liksom i begge sider. 

Får ta en test for sikkerhets skyld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mmn skrev:

Men det er jo friskt blod det som kommer noe ganger. Er det egentlig noe poeng med en ny test da? 

Nå ser det ikke ut som det går rette veien for min del, jeg venter svaret på siste hcg-prøven i dag. Men jeg har hatt blanding av farget utflod og friske blødninger hele veien. Først nå siste uka hcg-verdiene har begynt å flate ut.. Jeg så ikke poenget med test på testdagen, men St. Olav sa jeg måtte ta en før jeg sluttet med medisiner. Og som sagt, den ble knall positiv😅

Anonymkode: fb14b...320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var trist å høre :( er en Berg å dal bane det her :( min testdag er egentlig i dag, og mensen skulle være ferdig i morgen siden den startet fredag, ser ut som om den er ferdig i dag istedet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Mmn skrev:

Det var trist å høre :( er en Berg å dal bane det her :( min testdag er egentlig i dag, og mensen skulle være ferdig i morgen siden den startet fredag, ser ut som om den er ferdig i dag istedet. 

Ja, virkelig.. Forrige forsøket vårt endte i MA i uke 8. Så nå håper jeg bare kroppen rydder opp selv dersom det ikke går veien, orker ikke samme runden en gang til. 

Jeg ville nok tatt en test bare for sikkerhets skyld. Du skal jo sikkert også slutte på medisiner i dag dersom den er negativ? Kroppen kan virkelig lure oss innimellom.. Og hvertfall siden du ikke har hatt mens som vanlig også🙏❤️

Anonymkode: fb14b...320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk beskjed på 0 slutte på crinone når jeg fikk mensen på fredag, har heldigvis egg på frys, men aldri gjort det før. Trodde faktisk ikke denne prosessen skulle ta sånn på både kropp å psyke som det faktisk gjør.. Er vår 4 gang nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Mmn skrev:

Fikk beskjed på 0 slutte på crinone når jeg fikk mensen på fredag, har heldigvis egg på frys, men aldri gjort det før. Trodde faktisk ikke denne prosessen skulle ta sånn på både kropp å psyke som det faktisk gjør.. Er vår 4 gang nå. 

Ah.. Litt forskjellig praksis da, jeg måtte vente til testdag uansett. Men hvis du ikke får ordentlig mensen så ville jeg nå sjekka med en test☺️

Nei, det er en berg og dalbane av følelser. Alt tar så lang tid og er utenfor all kontroll. Jeg er sliten og vurderer en pause nå.. Samtidig vet jeg ikke om jeg klarer, fordi ting tar så lang tid i utgangspunktet. Har heldigvis egg på frys vi også, så slipper hvertfall hele bøtteballetten ved nytt forsøk. 

Anonymkode: fb14b...320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...