Gå til innhold

Må ha mer inntekt! Men hvordan ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke tatt en jobb til, eller jo men hva kan jeg jobbe med da jeg jobber kveld og natt? Og helst ikke en full natt for at jeg skal kunne fungere på dagen ... 
det beste hadde vært å jobbe hjemmefra på kvelden og kunne tjent noen tusen ekstra i mnd. (Tupperware og home-party fungerer ikke, for jeg må ha en sikker inntekt) 

Jeg har gjeld opp etter øra som må gjøres noe med. Har barn som må forsørges også så dette går egentlig ikke helt opp, så må ha inn noen tusen ekstra (2-5000kr) PR mnd for å ikke komme på lenger dypt vann enn der jeg er nå 😢 

(jada har solgt verdisaker pluss pluss! Byttet bank og har en billigere bil, billigere bolig får vi ikke så får ikke gjort noe med det. Ingen turer eller ferier, billig middager og mat generelt, ingen nye klær på oss sagt opp unødvenige ting ). 

k r i s E ! 

ble helt kvalm av å se kredittkort - og lån. Æsj ! Mååå gjøre noe med det nå før dette går skikkelig i vasken ...😭

Anonymkode: c3d3f...b0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lokal bar? Har ekstra jobb som sevitør og bartender i helgene og noen kvelder. Får inn alt mellom 1000 og 10000 ekstra i måneden, alt etter hvor mange vakter jeg får/tar

Anonymkode: fa30c...b67

Skrevet

Få en bedre betalt jobb? Salg? Eller posten? 

Anonymkode: 76b7e...137

Skrevet

Gå med reklame eller avis
Renhold

Anonymkode: 50fae...2fa

Skrevet

Selg brukte truser, sokker og strømper 

Anonymkode: 3c68d...de3

Skrevet

Naboen kjører lokalavisen, i ca 4-5 tida annenhver natt.

Anonymkode: 3dd86...3cb

Skrevet

Hva med hvilende nattevakt da? Kan du være borte fra barna? På min jobb jobber det en hvilende nattevakt fra 22-08. Han jobber en uke på og en uke av. Han sover fra midnatt til 06 og tjener rundt 20000 kr i måneden. Han går rett til sin vanlige jobb etter vakt.

Anonymkode: 95551...a6d

Skrevet

Takk for alle tipsene, skal sjekke ut alt ! 🙏🏼 

Anonymkode: c3d3f...b0f

Skrevet

Kan du leie ut noe? Det er etter min erfaring det som enklest og raskest gir ekstra penger. Det meste kan leies ut. Verktøy, bil, tilhenger osv. Men det aller, aller beste er hvis du kan leie ut bolig. Du har kanskje ikke en kjellerleilighet eller hytte på lur,  men da er det mange som leier ut gjesterommet. Enten på fast basis som et kollektiv, eller korttidsleie på airbnb. Du kan også liste hele din egen bolig på airbnb hvis du har mulighet til å feks flytte til en forelder eller venn når du har gjester :)

Anonymkode: 74551...fba

Skrevet

iPos trenger intervjuere hjemme fra. Startlønn 120 kr 

Anonymkode: 2b347...922

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...