Anonym bruker Skrevet 3. november 2019 #1 Skrevet 3. november 2019 Inntil jeg så et klipp av henne hvor hun i funkyfam sitter å forteller om faren sin og hva hun kan ta med i boken. Da ser jeg tydelig at hun har fylt leppene, og av en eller annen grunn så ble jeg skuffet! Trodde hun var et sånt bra og naturlig forbilde😢 Sikkert mer jeg ikke visste om henne? Anonymkode: f41dc...ade
Anonym bruker Skrevet 4. november 2019 #2 Skrevet 4. november 2019 Det er skuffende om det stemmer ja. Anonymkode: 2107c...0d5
Anonym bruker Skrevet 4. november 2019 #3 Skrevet 4. november 2019 Bra forbilde??? En som slenger hele familien i media og som er grusomt sjalu? Og selvfølgelig har hun fillere. Anonymkode: f0ab8...e43
Anonym bruker Skrevet 4. november 2019 #4 Skrevet 4. november 2019 Og tvillingbrødre som nærmest skryter av at de har vært voldelige slik ar de ble utestengt fra alle utesteder i Ålesund. For noen tapere. Ingen fan av Jørgine, men så er jeg ikke fan av noen som lever av å selge privatlivet sitt. Anonymkode: 67352...bbf
Anonym bruker Skrevet 4. november 2019 #5 Skrevet 4. november 2019 Hun er helt åpen om at hun har operert puppene. La nå folk få bestemme selv 😊 Anonymkode: c630a...bed
Blop Skrevet 4. november 2019 #6 Skrevet 4. november 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun er helt åpen om at hun har operert puppene. La nå folk få bestemme selv 😊 Anonymkode: c630a...bed At hun bestemmer selv betyr ikke at andre ikke kan være kritiske.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2019 #7 Skrevet 4. november 2019 Hun har tatt brystløft, men ikke silikon. Og fillers i overleppa har hun vel skrevet at hun har tatt. Synes uansett at hun fremstår som som naturlig i ansiktet. Naturlige vipper og sjelden sminke👍 Anonymkode: 3d588...3d4
Anonym bruker Skrevet 4. november 2019 #8 Skrevet 4. november 2019 Er det hun med kondomene? Anonymkode: 5f733...cde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå