Gå til innhold

Hva er det fineste navnet du vet om?

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du skriver at du er kresen. Men det kommer jo helt an på øyet som ser. Her jeg bor (i storbyen), ville Eirik vært helt avleggs. Det samme med jesper. Aurora er heller ikke et navn som man anser som «navn av god kvalitet» .så ja, det kommer an på hvem som ser.

Anonymkode: 23619...cc7

Jeg bor også i storbyen, og både Aurora og Jesper er helt innafor her. 

Anonymkode: 1c510...991

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hogne

Astrid 

Anonymkode: f113e...f6d

Skrevet

Elvine

Vidkun (med det er jo ikke «lov» å bruke)

Anonymkode: 6468e...7f2

Skrevet

Alvarin og Torarin

Anonymkode: cee24...0f6

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alvarin og Torarin

Medisiner?

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Medisiner?

Eh!Nei!Staute norrøne navn,gitt!

Skrevet

Hilmar og Leone

Anonymkode: a932b...f43

Skrevet

Iben og Henrik. 

Anonymkode: e9502...66e

Skrevet

Jentenavn er Olea

Guttenavn er verre.. 

Anonymkode: 7cb3d...1b3

Skrevet

Bolette

Anonymkode: 3b674...faa

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Bolette

Og Ailo

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du skriver at du er kresen. Men det kommer jo helt an på øyet som ser. Her jeg bor (i storbyen), ville Eirik vært helt avleggs. Det samme med jesper. Aurora er heller ikke et navn som man anser som «navn av god kvalitet» .så ja, det kommer an på hvem som ser.

Eg er nett komen til storbyen, har du hørt den sangen? Ingen som bor i en stor by sier de bor i storbyen! 

Anonymkode: 37e4a...737

Skrevet
On 11/4/2019 at 12:27 PM, Anonym bruker said:

du mistforstå hva jeg mente, jeg er kresen på navn da jeg bare liker 3, men er glad i mnage guttenavn

Anonymkode: f51b5...cc3

Skrevet

Lea-Noemi

Emilian-Leander

Anonymkode: 82e80...310

Skrevet
På 4.11.2019 den 19.31, Anonym bruker skrev:

Eh!Nei!Staute norrøne navn,gitt!

Men har du ingen til jente?

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men har du ingen til jente?

Alvrun, Ambjørg, Arla, Asrun (Åsrun), Eida, Eidis (Øydis, Eydis, Freydis), Eir, Eira, Eiril, Fride, Ildri (Ildrid), Jorån, Kerste, Lagerta, Oløv, Ragni, Runa (Runi), Sol, Svanaug (Svånaug), Tåran, Tora, (Thora), Tova, Tyri, Undis, Vaar (Vår), Vårinn (Vårin), Ylva, Åsne, 

Skrevet

Jeg har alltid likt Aurora, Milla og Aleksander. 

Anonymkode: c629f...267

Skrevet
På 4.11.2019 den 12.27, Anonym bruker skrev:

Her motsier du deg selv og prater som en fyllik. Først sier du «øyet som ser» Ja, da må da hun du kommenterer få lov å si hun er kresen og DISSE liker jeg. Det er jo hennes øye som ser, hun opplever det vanskelig å finne navn hun liker og kommer med tre hennes øye liker. 

Så drar du frem storbyen (som om storbyen er et kvalitetsstempel) og i selveste storbyen er ALLE navnene HUN liker ut. Og hva så? Navnevalg er like personlig som valg av partner og kan neppe kategoriseres så enkelt som at i selveste STORBYEN der er disse navnene ut. Jeg klarer bare ikke å se noen logikk i svaret ditt. 

Anonymkode: c629f...267

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...