Anonym bruker Skrevet 3. november 2019 #1 Skrevet 3. november 2019 I perioder får jeg ikke sove. Legger meg rundt ett, våkner av og på hele natten og er lys våken før kl seks. Andre perioder kan jeg sove døgnet rundt uten å bli uthvilt. Legger meg ni, våkner så vidt når klokka ringer før syv. Sovner på sofaen om ettermiddagen og er som en zombie hele dagen. Mister ting, glemmer ting. Noen andre her som opplever noe tilsvarende? Anonymkode: a9df2...a44
Anonym bruker Skrevet 3. november 2019 #2 Skrevet 3. november 2019 Herregud, jeg trodde det sto sønnen min 🤦♀️ Anonymkode: 6fbd7...586
Anonym bruker Skrevet 3. november 2019 #3 Skrevet 3. november 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Herregud, jeg trodde det sto sønnen min 🤦♀️ Anonymkode: 6fbd7...586 Jeg også! Måtte liksom inn for å lese 😳😂 HI: Jeg synes du skal kontakt lege. Det kan være noe du mangler i kroppen, eller at du en kort periode trenger sovemedisin for å normalisere søvnrytmen igjen. Anonymkode: 20f6f...1f7
Anonym bruker Skrevet 3. november 2019 #4 Skrevet 3. november 2019 Jeg også leste sønnen min. 😂 Kom deg til legen og ta blodprøver. Sjekk stoffskiftet blant annet. Anonymkode: 7c749...f37
Anonym bruker Skrevet 3. november 2019 #5 Skrevet 3. november 2019 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Herregud, jeg trodde det sto sønnen min 🤦♀️ Anonymkode: 6fbd7...586 Samme her! Derfor jeg gikk inn for å lese Anonymkode: 637b6...eb2
Anonym bruker Skrevet 3. november 2019 #6 Skrevet 3. november 2019 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Herregud, jeg trodde det sto sønnen min 🤦♀️ Anonymkode: 6fbd7...586 Jeg også! Anonymkode: 329a8...31b
Anonym bruker Skrevet 3. november 2019 #7 Skrevet 3. november 2019 10 timer siden, Anonym bruker skrev: I perioder får jeg ikke sove. Legger meg rundt ett, våkner av og på hele natten og er lys våken før kl seks. Andre perioder kan jeg sove døgnet rundt uten å bli uthvilt. Legger meg ni, våkner så vidt når klokka ringer før syv. Sovner på sofaen om ettermiddagen og er som en zombie hele dagen. Mister ting, glemmer ting. Noen andre her som opplever noe tilsvarende? Anonymkode: a9df2...a44 Har du sjekket stoffskiftet ditt? Anonymkode: 9fac7...775
Anonym bruker Skrevet 3. november 2019 #8 Skrevet 3. november 2019 Jeg leste også "sønnen min" 😂. Men jeg har det sånn i perioder der jeg har mye å tenke på å er stresset og sliten. Anonymkode: 27993...9eb
Anonym bruker Skrevet 3. november 2019 #9 Skrevet 3. november 2019 Jeg leste også sønnen min 😂 søvn-mangel gjør en surrete. prøv å dropp å sove på dagtid. Og legg deg og stå opp til samme tid hver dag. Så vil du se det blir en bedring. Unngå kaffe etter kl 18:00. Anonymkode: f4d0d...96a
Anonym bruker Skrevet 3. november 2019 #10 Skrevet 3. november 2019 11 timer siden, Anonym bruker skrev: I perioder får jeg ikke sove. Legger meg rundt ett, våkner av og på hele natten og er lys våken før kl seks. Andre perioder kan jeg sove døgnet rundt uten å bli uthvilt. Legger meg ni, våkner så vidt når klokka ringer før syv. Sovner på sofaen om ettermiddagen og er som en zombie hele dagen. Mister ting, glemmer ting. Noen andre her som opplever noe tilsvarende? Anonymkode: a9df2...a44 Hvor lenge har du hatt det slik HI? Anonymkode: f7dcf...f61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå