Anonym bruker Skrevet 3. november 2019 #1 Skrevet 3. november 2019 Jeg var på 6 ukers kontroll (meg selv) hos jm her for 1 uke siden (9 uker etter fødsel). hun tar underlivsundersøkelse, og sier her er det litt blod, sikkert mensen som er på vei. Det kom imidlertid ikke noe mer blod, ingenting blod verken på papiret eller i trusa. Mulig bittelitt rosa første gang jeg var på do etter undersøkelsen. Hva kan dette ha vært? Hun viste meg til og med at det var blod, viste meg en kompress med blod. Har ikke fått mensen før 9-12 mnd etter fødsel etter jeg har fått de andre barna. Og, ja, jeg fullammer og ammer mye. Anonymkode: 338c6...064
Anonym bruker Skrevet 3. november 2019 #2 Skrevet 3. november 2019 Det kan ha vært mens, men også bare slimhinnene som blødde litt pga undersøkelsen. Det er fortsatt mye hormoner, og slimhinnene blør lett spesielt i forbindelse med graviditet og amming. Anonymkode: 8de4e...af8
Anonym bruker Skrevet 3. november 2019 #3 Skrevet 3. november 2019 Det er vel helt vanlig at det blør litt etter en underlivsundersøkelse, de kan rifte/skrape deg opp litt og det blør lett inni der. Trenger ikke være mensen som er på vei. Anonymkode: cb7e6...6ad
KellyTaylor Skrevet 3. november 2019 #4 Skrevet 3. november 2019 Jeg fikk mensen etter 7 uker ved siste svangerskap
Anonym bruker Skrevet 3. november 2019 #5 Skrevet 3. november 2019 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg var på 6 ukers kontroll (meg selv) hos jm her for 1 uke siden (9 uker etter fødsel). hun tar underlivsundersøkelse, og sier her er det litt blod, sikkert mensen som er på vei. Det kom imidlertid ikke noe mer blod, ingenting blod verken på papiret eller i trusa. Mulig bittelitt rosa første gang jeg var på do etter undersøkelsen. Hva kan dette ha vært? Hun viste meg til og med at det var blod, viste meg en kompress med blod. Har ikke fått mensen før 9-12 mnd etter fødsel etter jeg har fått de andre barna. Og, ja, jeg fullammer og ammer mye. Anonymkode: 338c6...064 Amming og mens har ingen sammenheng, så det har ingenting å si at du fullammer og ammer mye. Jeg fullammet og fikk mens 7 uker etter fødsel. Anonymkode: fe34e...731
Anonym bruker Skrevet 3. november 2019 #6 Skrevet 3. november 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Amming og mens har ingen sammenheng, så det har ingenting å si at du fullammer og ammer mye. Jeg fullammet og fikk mens 7 uker etter fødsel. Anonymkode: fe34e...731 Men det kom ikke mer blod. Jeg har også 2 barn til, og har fått tilbake mens etter 9-12 mnd. HI Anonymkode: 338c6...064
Anonym bruker Skrevet 3. november 2019 #7 Skrevet 3. november 2019 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men det kom ikke mer blod. Jeg har også 2 barn til, og har fått tilbake mens etter 9-12 mnd. HI Anonymkode: 338c6...064 Man kan ikke regne med det. Jeg har fått tilbake mens 8 mndr etterfødsel og 6 uker etter fødsel. Uansett. Er neppe noe farlig. Er du urolig så ring jordmoren og spør. Anonymkode: 54e4b...894
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå