Gå til innhold

Tok mannen min på fersken 😔


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ikke sett på det som utroskap, og jeg hadde ikke blitt sjalu på en dukke.

Men for meg ville dette trolig ført til livslang turnoff på mannen. De seksuelle preferansene ville blitt altfor forskjellige.

Når mannen da på toppen hadde sluttet å ta på meg, ikke ville ha sex med meg lenger, men kjøpt seg svindyr sexdukke, da hadde nok forholdet i realiteten vært over for min del.

Jeg skulle lyttet til hva mannen hadde å si, men jeg tviler på at det hadde gjort noen forskjell for min del.

Anonymkode: 8c555...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan jo være at mannen din har et problem ned å ha sex med deg når du er så langt på vei i graviditeten.. Det kan man nesten ikke styre.. 

Anonymkode: 47196...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Anonym bruker said:

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal håndtere dette... Jeg er 34 uker på vei, og gikk hjem fra jobb fordi jeg sliter sånn med smerter i kroppen. Jeg kom inn på stua og tok mannen min på fersken på sofaen med ei sexdukke.. Jeg ante ikke at han hadde den engang! Og jeg visste ikke at han var seksuelt frustrert heller siden han ikke tar på meg eller er interessert i meg på den måten 😔 Er dette utroskap..? Det føles som det.. Jeg tok bilen og kjørte og bare gråt og gråt 😭

Anonymkode: db15e...f8c

Du OVERDRIVER veldig... Men du er gravid og masse hormoner nå, så da er det nok ekstra sårt,men synes ikke dette er utroskap

Anonymkode: bff3d...fa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke sett på det som utroskap, men jeg hadde reagert negativ uansett. Det er kvalmt og jeg hadde nok hatt problemer med å være intim med han på en stund.

Anonymkode: 12493...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utroskap er det ikke, men det er egentlig uinteressant hvilken merkelapp du setter på det. Det viktige er om du synes det er greit eller ikke. Selv ville jeg ikke hatt noen moralske problemer med det, men det er en sjanse for at synet av ham lokkende på ei dokke ville ha gjort meg ute av stand til å tenne på ham igjen. Litt som om jeg hadde sett ham med bleie og smokk, uten sammenlikning for øvrig.

(Strengt tatt tror jeg ikke på innlegget, men interessant problemstilling.)

Anonymkode: 6cce7...089

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Turn off til de grader, ja, men ikke utroskap. 

Anonymkode: f2606...49c

Skriv jo det. Men trur no nesten det er vanskelegare å leve med ein mann du har mista tenninga på og respekten for, enn ein som har vore utro... (kjem an på grad, varigheit osb...)men personleg hadde forholdet vårt tolt betre at mannen var utro med eit ekte menneske, faktisk. 

Anonymkode: d2517...236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde nok ledd godt i det skjulte og kanskje spurt han om vi skulle hatt trekant. Han, dokka og jeg 😁

Anonymkode: a4b39...114

Hadde du? Helt seriøst? 

Anonymkode: 3cc48...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at du synes dette er fælt, hi, jeg hadde fått helt hetta om det var min mann, det er jeg sikker på. Håper du ikke gjør noe overilt og forhastet, og at du sover litt på sjokket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er reelt;

Tror et slikt syn hadde fått meg til å miste lysta mer på mannen enn om jeg hadde tatt ham på fersken med nabodama, for å si det sånn. Ikke utroskap, men noe så patetisk!

Irrasjonelt, men sånn er det for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nå får du virkelig gi deg. Selvfølgelig er ikke dette utroskap! 

Du lar ikke barnet ditt vokse opp med to hjem, og fraskilte foreldre, steforeldre og stesøsken, fordi mannen din onanerte med et leketøy. 

Skaff litt perspektiv 

Anonymkode: 00a51...328

Du er teit ass. 

Anonymkode: 81f94...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Utroskap er det ikke, men det er egentlig uinteressant hvilken merkelapp du setter på det. Det viktige er om du synes det er greit eller ikke. Selv ville jeg ikke hatt noen moralske problemer med det, men det er en sjanse for at synet av ham lokkende på ei dokke ville ha gjort meg ute av stand til å tenne på ham igjen. Litt som om jeg hadde sett ham med bleie og smokk, uten sammenlikning for øvrig.

(Strengt tatt tror jeg ikke på innlegget, men interessant problemstilling.)

Anonymkode: 6cce7...089

Hvorfor tror du ikke på innlegget? Slike sexdukker selges det jo mer og mer av. *Grøss* 

syk opplevelse, spesielt nå når du går gravid. Snakk med en psykolog eller sexolog. Dette er sære greier. 

Anonymkode: adc1d...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppsiktsvekkende hvor mange damer som hadde akseptert å bli bytta ut med en sexdukke. Lurer på hvor mange menn som hadde syntes det var greit at konemor slutta å ha sex med dem mens de heller hadde sex med en mannlig sexdukke.

Anonymkode: 86e27...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Btw, de naturtro dukkene koster mange titalls tusen kroner. Interessant at han evner å skjule det for deg... Kan være et testament til hans frykt.

Jeg tror innlegget er tull og tøys, men valgte å svare oppriktig i tilfelle jeg tok feil. 

Anonymkode: cb36f...bba

Første jeg tenkte. Dette er tull. 

Mannen din var hjemme midt på dagen? (Vet man kan jobbe natt el være arbeidsledig, men er kritisk til historien)

Anonymkode: ff915...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oppsiktsvekkende hvor mange damer som hadde akseptert å bli bytta ut med en sexdukke. Lurer på hvor mange menn som hadde syntes det var greit at konemor slutta å ha sex med dem mens de heller hadde sex med en mannlig sexdukke.

Anonymkode: 86e27...fd5

Det blir jo det samme som at mange damer har en gummikuk i nattbordsskuffen. 

Anonymkode: afe1a...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det blir jo det samme som at mange damer har en gummikuk i nattbordsskuffen. 

Anonymkode: afe1a...7cc

Ja, og hvor mange menn hadde likt at kone ikke ville hatt sex med dem, men gjerne ville ha seg med dildoen? Det hadde vært helt ok for menn flest?

Anonymkode: 86e27...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.11.2019 den 10.17, Anonym bruker skrev:

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal håndtere dette... Jeg er 34 uker på vei, og gikk hjem fra jobb fordi jeg sliter sånn med smerter i kroppen. Jeg kom inn på stua og tok mannen min på fersken på sofaen med ei sexdukke.. Jeg ante ikke at han hadde den engang! Og jeg visste ikke at han var seksuelt frustrert heller siden han ikke tar på meg eller er interessert i meg på den måten 😔 Er dette utroskap..? Det føles som det.. Jeg tok bilen og kjørte og bare gråt og gråt 😭

Anonymkode: db15e...f8c

Jeg forstår deg. Du vil føle deg nedverdig og ubrukelig. Men utro er han ikkje. Snakk heller om sex forholdet og fin ut om kva du vil og han vil.

Anonymkode: 9bc2b...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, og hvor mange menn hadde likt at kone ikke ville hatt sex med dem, men gjerne ville ha seg med dildoen? Det hadde vært helt ok for menn flest?

Anonymkode: 86e27...fd5

Aldri møtt en mann som hadde et problem med at konen/kjæresten brukte dildo😂 

Nå er HI også rimelig høygravid. Mange sliter med sex da. Det betyr ingenting

Anonymkode: 00a51...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Aldri møtt en mann som hadde et problem med at konen/kjæresten brukte dildo😂 

Nå er HI også rimelig høygravid. Mange sliter med sex da. Det betyr ingenting

Anonymkode: 00a51...328

Har det vært greit at kona/kjæresten brukte dildo istedenfor å ha sex med mannen/kjæresten? Spesielt... 

Anonymkode: c54a4...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så langt utenfor hva jeg syns er greit, at jeg hadde virkelig hatt problemer med å ha et sexliv med den mannen igjen. Det er faktisk stor forskjell på en realsize dukke og en dildo, altså! Æsj!

Anonymkode: 32d8b...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er så langt utenfor hva jeg syns er greit, at jeg hadde virkelig hatt problemer med å ha et sexliv med den mannen igjen. Det er faktisk stor forskjell på en realsize dukke og en dildo, altså! Æsj!

Anonymkode: 32d8b...ce8

Absolutt. 
Tror jeg hadde falt for fristelsen til å lage et aldri så lite heksebål i bakhagen.... med dukka i hovedrollen 🤯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det blir jo det samme som at mange damer har en gummikuk i nattbordsskuffen. 

Anonymkode: afe1a...7cc

Nei, det er ikke i nærheten av det samme. Skal du sammenligne så måtte du ha sammenlignet med en mannsdukke i full størrelse, en dukke som var så naturtro og avansert at den også kunne holde rundt kvinnen mens hun hadde sex med dukken. Det hadde vært sammenlignbart.

Men om dama di hadde foretrukket å ha sex med en slik mannsdukke fremfor sex med deg så hadde det selvfølgelig vært helt greit for deg... eller, kanskje ikke?

 

Anonymkode: 8c555...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er ikke i nærheten av det samme. Skal du sammenligne så måtte du ha sammenlignet med en mannsdukke i full størrelse, en dukke som var så naturtro og avansert at den også kunne holde rundt kvinnen mens hun hadde sex med dukken. Det hadde vært sammenlignbart.

Men om dama di hadde foretrukket å ha sex med en slik mannsdukke fremfor sex med deg så hadde det selvfølgelig vært helt greit for deg... eller, kanskje ikke?

 

Anonymkode: 8c555...f5b

Nå ble det ikke nevnt noe sted at den dukken var oppblåsbar billig versjon eller kjempe dyr elektrisk robot til flere 100 000

Anonymkode: 8e8b9...b0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå ble det ikke nevnt noe sted at den dukken var oppblåsbar billig versjon eller kjempe dyr elektrisk robot til flere 100 000

Anonymkode: 8e8b9...b0f

Da får du lære deg å lese litt bedre:

Dette skrev Hi: "Det såg ut som en ekte dame. Med armene rundt han og alt. Ikke akkurat plast-Barbara. Det var skikkelig kvalitet."

Anonymkode: 8c555...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da får du lære deg å lese litt bedre:

Dette skrev Hi: "Det såg ut som en ekte dame. Med armene rundt han og alt. Ikke akkurat plast-Barbara. Det var skikkelig kvalitet."

Anonymkode: 8c555...f5b

Altså hvor lenge tror du at hun stod der og så på????virkelig uten at mannen merket det. Hun vet da vel ikke om det er en av de spesiallagde svin dyre eller fra kondomeriet

Anonymkode: 8e8b9...b0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...