Gå til innhold

Tok mannen min på fersken 😔


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal håndtere dette... Jeg er 34 uker på vei, og gikk hjem fra jobb fordi jeg sliter sånn med smerter i kroppen. Jeg kom inn på stua og tok mannen min på fersken på sofaen med ei sexdukke.. Jeg ante ikke at han hadde den engang! Og jeg visste ikke at han var seksuelt frustrert heller siden han ikke tar på meg eller er interessert i meg på den måten 😔 Er dette utroskap..? Det føles som det.. Jeg tok bilen og kjørte og bare gråt og gråt 😭

Anonymkode: db15e...f8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er ikke utroskap, det er onanering med "leketøy"

Det som sårer deg er vel at han ikke er interessert i deg, også får han utløsning andre steder. Men det er ikke utroskap altså, han har jo ikke vært sammen med en annen dame.

Anonymkode: 89d7f...6a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Herregud😅 

Ikke noe forskjell på om du bruker dildo. 

 

Anonymkode: 31f53...e93

Det syns jeg.. Han lå over denne greia og stønnet og klemte.. Jeg gjør ikke det med dildoen akkurat. Det såg ut som en ekte dame. Med armene rundt han og alt. Ikke akkurat plast-Barbara. Det var skikkelig kvalitet 😔

Anonymkode: db15e...f8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det syns jeg.. Han lå over denne greia og stønnet og klemte.. Jeg gjør ikke det med dildoen akkurat. Det såg ut som en ekte dame. Med armene rundt han og alt. Ikke akkurat plast-Barbara. Det var skikkelig kvalitet 😔

Anonymkode: db15e...f8c

Det er ikke utroskap... At du syns det er ekkelt eller hva, det er nå en ting. Men det er fortsatt en dukke.. Et sexleketøy. 

Anonymkode: d62dc...88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har aldri sett så interessert ut i meg hvertfall.. Jeg vil faktisk skilles pga dette. Orker ikke å se på han lenger 😔 

Anonymkode: db15e...f8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, KellyTaylor skrev:

Dere må ha stort hus siden han klarer å gjemme slik naturtro dukke?

Ja, vi har det. Jeg aner ikke hvor den har vært gjemt 😔

Anonymkode: db15e...f8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det syns jeg.. Han lå over denne greia og stønnet og klemte.. Jeg gjør ikke det med dildoen akkurat. Det såg ut som en ekte dame. Med armene rundt han og alt. Ikke akkurat plast-Barbara. Det var skikkelig kvalitet 😔

Anonymkode: db15e...f8c

Det er bare et hjelpemiddel uansett, han ser for seg en ekte pupp inni hodet og klemmer på en falsk en.

Kvinner er vel gjerne litt flinkere til å ha en fantasi uten visuelle hjelpemidler...

Anonymkode: 89d7f...6a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Han har aldri sett så interessert ut i meg hvertfall.. Jeg vil faktisk skilles pga dette. Orker ikke å se på han lenger 😔 

Anonymkode: db15e...f8c

Nå er det hormonene som snakker. 

Du er så hormonell og følsom nå pga svangerskapet at det farger reaksjonen din. La det nå gå litt tid før du bestemmer deg for å gå fra han da....

Anonymkode: 89d7f...6a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars mann, tenker jeg, som skal bli påført så mye skam for å onanere med et leketøy. 

Han har jo gjemt den for deg antagelig fordi han var redd for dine fordommer, og nå bekreftet du det jo for han... 

Hva med å sette seg ned som voksne folk og snakke sammen? Du må la han få snakke, og du må fortelle han hva med dette som gjør deg usikker og trigger din følelse av avvisning. Du føler jo trussel av en dukke(!), så du har noen issues du selv må rydde opp i og ikke pålegge han. Men dere er et team, som har valgt å sette barn til verden, dette må dere løse sammen. Såpass skylder dere ungen deres. 

Hadde mannen min gjort det du beskriver du har gjort mot meg om han hadde kommet inn når jeg koste meg med dildo så ville jeg blitt oppriktig lei meg og sint. 

Anonymkode: cb36f...bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Btw, de naturtro dukkene koster mange titalls tusen kroner. Interessant at han evner å skjule det for deg... Kan være et testament til hans frykt.

Jeg tror innlegget er tull og tøys, men valgte å svare oppriktig i tilfelle jeg tok feil. 

Anonymkode: cb36f...bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg hadde stusset fælt selv om mannen min stod naken og knulla ei dukke på stuebordet. Ikke nødvendigvis sett på det som utroskap, men absolutt sett på ham som en freak. 

Tipper verken mannen din, min eller de fleste andre hadde satt pris på om vi satt på stuebordet og ridde en plastmann. 

Forstår godt dine følelser. Ikke gjør noe overilt, du er gravid, la det synke inn litt.

Bare av nysgjerrighet: Hva sier han som leker med dukker selv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så typisk dårlig troll. Du tenker ut scenario hvor du fersker mannen din. Men mannen din er jo ikke en dukke, han ville hatt reaksjoner som garantert ville blitt fortalt om. Om nå dette var sant.

Anonymkode: 49420...e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg forstår deg godt. Hadde ein tråd for lenge sidan om menn og plastdukker, då var det snakk om dukkeborddell. Og då var flesteparten einige i at det t var skikkeleg turnoff. 

Sjølv om det ikkje er utruskap, så er det tydlegvis langt ifrå den mannen du trudde du hadde. Eg er einig med deg. Eg hadde ikkje klart å ha sex med mannen igjen trur eg, om eg fann han heime på sofaen med ei dukke.

 

Anonymkode: d2517...236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Noen liker å knulle plastdukker, andre liker å bli slått i ansiktet når de knuller - skal du sitte å dømme hva som er greit og ikke?

Anonymkode: e0c5f...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Han har aldri sett så interessert ut i meg hvertfall.. Jeg vil faktisk skilles pga dette. Orker ikke å se på han lenger 😔 

Anonymkode: db15e...f8c

Det skjønner jeg godt. Han er et perverst svin

Anonymkode: bf8b7...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Eg forstår deg godt. Hadde ein tråd for lenge sidan om menn og plastdukker, då var det snakk om dukkeborddell. Og då var flesteparten einige i at det t var skikkeleg turnoff. 

Sjølv om det ikkje er utruskap, så er det tydlegvis langt ifrå den mannen du trudde du hadde. Eg er einig med deg. Eg hadde ikkje klart å ha sex med mannen igjen trur eg, om eg fann han heime på sofaen med ei dukke.

 

Anonymkode: d2517...236

Turn off til de grader, ja, men ikke utroskap. 

Anonymkode: f2606...49c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal håndtere dette... Jeg er 34 uker på vei, og gikk hjem fra jobb fordi jeg sliter sånn med smerter i kroppen. Jeg kom inn på stua og tok mannen min på fersken på sofaen med ei sexdukke.. Jeg ante ikke at han hadde den engang! Og jeg visste ikke at han var seksuelt frustrert heller siden han ikke tar på meg eller er interessert i meg på den måten 😔 Er dette utroskap..? Det føles som det.. Jeg tok bilen og kjørte og bare gråt og gråt 😭

Anonymkode: db15e...f8c

Vet ikke om du tøyser? Men dette er virkelig ikke verdens undergang og ikke utroskap. Jeg hadde nok blitt satt ut eller begynt å le. 😂

Anonymkode: 422af...40b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får du virkelig gi deg. Selvfølgelig er ikke dette utroskap! 

Du lar ikke barnet ditt vokse opp med to hjem, og fraskilte foreldre, steforeldre og stesøsken, fordi mannen din onanerte med et leketøy. 

Skaff litt perspektiv 

Anonymkode: 00a51...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra hjem og snakk sammen!! Herlighet det er virkelig ikke verdens undergang altså! Kommuniser bedre, vet han i det hele tatt at du så han? 

Anonymkode: 8e8b9...b0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok ledd godt i det skjulte og kanskje spurt han om vi skulle hatt trekant. Han, dokka og jeg 😁

Anonymkode: a4b39...114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...