Gå til innhold

Vinterbukse til barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har godt tips til vinterbukse til barn ca strl 140? Helst ikke for dyrt, men er viktigst at den er god

Pleier dere å ha en vinterdress i tillegg til vinterbukse og jakke? Evt to par med vinterbukser?

Anonymkode: f2c02...53a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I fjor kjøpte jeg på Ellos, fikk en tilbudskode med 40% på en vare, inkludert merkevarer. Den kostet vel 7-800 kr til fullpris, tror det var Lego men litt usikker.

I år har jeg ikke kjøpt noen enda, tror den fra i fjor passer en stund ihvertfall.

Nei, vi pleier ikke ha to bukser eller dress i tillegg, det holder med en bukse. De få gangene det er så våt snø ute at de må ha et skift bruker vi bare regnbuksa med fleece under andre gangen de er ute den dagen.

Anonymkode: c7160...47d

Skrevet

Kjøpte på XXL til 599,- Helly Hansen. Virket veldig ålreit😁

Skrevet

Kapphal sine 🙂

Anonymkode: 6d800...0ee

Skrevet
1 time siden, oslojente80 Mina f 07.09.06 skrev:

Kjøpte på XXL til 599,- Helly Hansen. Virket veldig ålreit😁

Bruker ikke xxl pga prsonalhåndteringen dems, men takk for tips, skal sjekke ut Helly Hansen, om det er billig også andre steder :)

Skrevet

Dress i str. 140? Nei. Det har vi ikke. 
To bukser er sikkert kjekt. Isbjörn er best. Og på tilbud på familiebutikken, fjellsport og vpg rett som det er. 

Anonymkode: a159b...cd3

Skrevet

Vi har kjøpt på sport outlet. Kosta 350, og skal ha vannsøyle på 15000. Spent på hvordan den er. Vi har 2 sett. Andre settet er fra kappahl.

Anonymkode: fd3bd...5db

Skrevet

Har hatt Reima, Reflex og Kaxs(Kappahl) til mine de siste årene(skolebarn). Alt har fungert helt fint.

De har ikke hatt hel dress etter de begynte på skolen.

Anonymkode: 04de3...2a4

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Kapphal sine 🙂

Anonymkode: 6d800...0ee

Tusen takk, det var en god ide. Vet de har gode vinterdresser

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...