Gå til innhold

Utrolig teit dilemma (elsker/ date og ny date)

Anbefalte innlegg

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jøss, er du fjorten år? Hvordan er det du svarer folk? 

Anonymkode: af9f4...b7a

Det er sånn jeg svarer sånne som dette kl 2 om natta:

Nei, det tror jeg ikke du blir slik du beskriver dette og dem, det virker bare veldig umodent, som om du er usikker på deg selv og bare vil ha bekreftelse. Du vil bare ha oppmerksomheten fra de peneste typene, og du vil ha oppmerksomhet fra flere.

Anonymkode: 0ebfd...09c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er 13 timer siden jeg skrev et forslag til hva du kan si. Men du ville jo egentlig ikke si noe til elskeren likevel...

Det er virkelig ikke vanskelig. Det er å si at du ikke ønsker å fortsette som elskere, du ønsker å date for å forhåpentligvis finne en kjæreste og derfor vil du avslutte elskerforholdet nå. Og så ønsker du ham lykke til videre. Det er faktisk ikke verre enn det.

Anonymkode: 3d569...aba

Forslaget ditt var kanskje ikke noe for meg, samtidig så var jeg muligens opptatt med å forsvare meg selv. I tillegg så lå jeg og sov for 13 timer siden. Så det er mye mulig jeg ikke har lest det engang

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Forslaget ditt var kanskje ikke noe for meg, samtidig så var jeg muligens opptatt med å forsvare meg selv. I tillegg så lå jeg og sov for 13 timer siden. Så det er mye mulig jeg ikke har lest det engang

Men leser du virkelig ikke svarene folk skriver til deg da? Hvorfor skal folk gidde å svare deg når du er så uinteressert?

Anonymkode: 7a504...d4b

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei, du sov ikke da. Du svarte minst to ganger umiddelbart etter det, du valgte bare å overse dette og heller argumentere for at du egentlig ikke vil endre på noe, ikke ville si noe.

Men du bekrefter jo hele veien at du ikke er moden, hverken i måten du forholder deg til elskere, mulige nye kjærester eller andre, og i hvert fall ikke i måten du skriver på her inne. Ikke rart du da ikke greier noe så enkelt som å avslutte et elskerforhold på en ordentlig måte...

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, du sov ikke da. Du svarte minst to ganger umiddelbart etter det, du valgte bare å overse dette og heller argumentere for at du egentlig ikke vil endre på noe, ikke ville si noe.

Men du bekrefter jo hele veien at du ikke er moden, hverken i måten du forholder deg til elskere, mulige nye kjærester eller andre, og i hvert fall ikke i måten du skriver på her inne. Ikke rart du da ikke greier noe så enkelt som å avslutte et elskerforhold på en ordentlig måte...

Jeg sov da klokka var 4-5 om morgenen, garantert. 

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men leser du virkelig ikke svarene folk skriver til deg da? Hvorfor skal folk gidde å svare deg når du er så uinteressert?

Anonymkode: 7a504...d4b

Fordi jeg sov? Jeg leser alt jeg, men om jeg skal svare alle her så tar det litt tid..Og innimellom så må jeg jo gjøre andre ting..Sånne vanlige dagligdagse ting. Om du leser grundig så ser du vel at jeg har svart de aller fleste? Hva var det du skrev til meg da, så skal jeg svare deg nå..

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

"Vi har hatt det hyggelig en stund, og jeg har digga det skikkelig. Nå har det seg sånn at jeg har truffet en annen, og jeg vil gjerne se hvordan det utvikler seg da jeg føler jeg er klar for et forhold. Og siden du ikke har vært interessert i noe mer enn et overfladisk et, så trenger jeg et dypere forhold." evt stryk den siste setningen og finn på noe lignende. Bare vær ærlig, og ikke si det type rett etter sex 🙊🙈🙉 

Evt trenger du ikke si at du har noen du skal på date med, men bare at du er klar for et forhold og at du vil avslutte med elskeren din før du går på leit. 

Anonymkode: d7e45...82d

Tusen takk for et godt svar 🙂

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg sov da klokka var 4-5 om morgenen, garantert. 

Hvordan forklarer du da at din anonymkode svarte et par-tre ganger i natt etter jeg skrev svar nr. 9 i tråden?

Du fortsetter jo bare å opptre umodent...

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ser du får mye ufortjent tyn her.

Du får si til elskern at du liker å være med han, men at du vil ha noe mer . Trenger du å si at du tenker på han andre ? 

Elskern din burde jo skjønne at du roer ned med han for å finne deg en ny som vil ha et forhold? 😊 At du vil være litt friere , i tilfelle drømmeprinsen dukker opp. 

Anonymkode: 45a7a...ab4

Tusen takk 🙂 Nei, jeg trenger ikke det, å si noe, altså at jeg vil date en annen, og på en mer seriøs måte. Jeg overtenker sikkert, er redd for å såre ham selv om jeg antageligvis ikke har noen grunn til det..

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan forklarer du da at din anonymkode svarte et par-tre ganger i natt etter jeg skrev svar nr. 9 i tråden?

Du fortsetter jo bare å opptre umodent...

Jeg aner ikke, jeg lå i sengen min i hvert fall og uansett om jeg sov eller ei kl 4 i natt så var jeg i hvert fall ikke her inne. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...