Anonym bruker Skrevet 2. november 2019 #1 Skrevet 2. november 2019 Min er lite til stede, vanskelig å gi tilbakemeldinger til, går rett i forsvarsposisjon, faglig dyktig, men har vansker med kommunikasjon... Anonymkode: 4d49e...e03
Anonym bruker Skrevet 2. november 2019 #2 Skrevet 2. november 2019 Hun er fantastisk! Kravstor, tydelige mål, gir meg masse frihet og ansvar. Gir meg masse ros, ber om tilbakemeldinger, støtter meg alltid, gir gode råd, stoler på mine vurderinger. Hjelper meg med å lykkes og lar det være synlig når jeg lykkes. Hun hjelper meg med å utvikle meg, så jeg aldri stagnerer, men alltid forsøker å bli bedre. Anonymkode: 080a8...1ff
Anonym bruker Skrevet 2. november 2019 #3 Skrevet 2. november 2019 Hun er veldig snill, litt for snill noen ganger. Vi har fått klare beskjeder om hvor lenge vi har pause, men mange bryr seg ikke. Jeg kan komme på pauserommet når kl 11 når pausen starter og da kan noen allerede være ferdig med maten. Og dem sitter til jeg er ferdig med min pause(30 min) Men sjefen sier ikke noe, hun vil være venn med alle. Anonymkode: 4f852...1c1
Anonym bruker Skrevet 2. november 2019 #4 Skrevet 2. november 2019 Konfliktsky, faglig svak, uorganisert og ineffektiv. Resten av administrasjonen rundt henne er totalt overarbeidet. I tillegg har hun ikke tillid til de ansatte gjør jobben sin. Mye mistro. Det er veldig slitsomt når man får ting til på tross av sjefen... Anonymkode: 2a1e9...292
Anonym bruker Skrevet 2. november 2019 #5 Skrevet 2. november 2019 Vi elsker henne på vår enhet. Vi har nettopp gått gjennom resultatet av en sånn «puls-undersøkelse» på jobb, og hun fikk 100 % på spørsmålet om de ansatte er fornøyd med sin leder. Det er rimelig talende. Anonymkode: e7ac8...7c6
Anonym bruker Skrevet 2. november 2019 #6 Skrevet 2. november 2019 Han er til dels svak og utydelig, men glimter til. Mye borte og tar egentlig bare deler av ansvaret han har. Snill og ganske flink faglig. Anonymkode: f7f38...f6c
Iiiiik Skrevet 2. november 2019 #7 Skrevet 2. november 2019 Hun er faglig sterk, engasjert i mye, og derfor litt lite tilgjengelig. Hun er flink til å gi tilbakemeldinger, og jeg vet hva som er forventet av meg. Er i tillegg en dame jeg liker veldig godt.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2019 #8 Skrevet 2. november 2019 Stort sett en fantastisk bra leder, faglig dyktig, interessert og engasjert. Hun er profesjonell, tydelig og ryddig, men samtidig menneskelig og kan ta en prat og støtte når det trengs. Hun behandler alle rettferdig og har ingen "favoritter". Hun kan kanskje være litt for firkantet på regler noen ganger. Det er litt på godt og vondt fordi det skaper tydelige regler, grenser og er rettferdig. Samtidig er det viktig å kunne vise skjønn også fordi alt er ikke svart/hvitt bestandig. Anonymkode: 046d8...1a8
Anonym bruker Skrevet 2. november 2019 #9 Skrevet 2. november 2019 Veldig god. Faglig sterk, god på det mellommenneskelige, god på å skjære gjennom når det behøves. Det eneste jeg har å utsette på henne, er at hun ikke alltid tar kamper oppad. Lederen over henne er ikke mye å skryte av, men min leder velger en tilnærming jeg i blant synes er i overkant diplomatisk. Samtidig er jo det the way to go om man vil ha en karriere i kommunen. Anonymkode: a814f...f1d
Anonym bruker Skrevet 2. november 2019 #10 Skrevet 2. november 2019 Han gir meg som leder (for min avdeling) mye tillitt. Støttende, bryr seg om de jeg er leder for og derfor engasjert i det jeg gjør. Han lar meg prøve nye tilnærminger fordi han også ser at det de før meg ikke nødvendigvis har gjort en god jobb, og har hatt mer populistisk tilnærming. Selv ønsker jeg å være rettferdig, tydelig og lojal. Både til de jeg er leder for, uten de er vi ingenting, og til min egen leder. Det å ha et overblikk kan gjøre det vanskelig å forstå at valg og tiltak man gjør ofte er for "the greater good", og at i andre enden blir det bra selv om det føles feil for de der og da. - Det evner han å støtte meg i, når de kampene kan føles tøffe. Jeg har tro på at vi sammen kan gjøre oss sterke, derfor er det godt å ha en leder med såpass mye (livs) erfaring at han ikke er sår på forvedringsforslag fra meg samtidig som han evner gi tydelige føringer på sine forventninger til meg. - Har hatt nok av de lederene, som ikke tåler kritikk og elsker å vise sin makt. Det ødelegger en arbeidsplass. Anonymkode: b7728...ca6
Anonym bruker Skrevet 2. november 2019 #11 Skrevet 2. november 2019 Mine ledere (leger) er konfliktskye, ikke tydelige på avgjørelser, feige, prater dritt om hverandre bak hverandres rygg. Kunne skrevet mye mer, så akkurat nå er det dårlig stemning på jobb. Anonymkode: 012a9...696
Anonym bruker Skrevet 2. november 2019 #12 Skrevet 2. november 2019 Jeg hadde verdens beste leder. Altså hun var ikke feilfri men en veldig god leder jeg hadde i nesten ti år. Så ansatte de den lederen jeg har i dag. Det er noe av det verste jeg har vert bort i! Aldri opplevd en leder med så lite kunnskap både om jobben hun liksom skal lede og det å være leder. Hun er ikke klar over reglene gjør omtrent alt feil og er ikke en hyggelig person. Det er utrolig trist at det er blitt sånn Anonymkode: 2134d...062
Anonym bruker Skrevet 2. november 2019 #13 Skrevet 2. november 2019 Selvsentrert, hypokonder, klarer ikke delegere, plaprer og slarver, mistroisk, lite tilstedeværende. Anonymkode: 55597...0ed
Anonym bruker Skrevet 2. november 2019 #14 Skrevet 2. november 2019 Jeg jobber i det offentlig helsevesenet. Her er det langt mellom de gode lederne. Min forstår ikke helt jobben jeg og de andre hun har ansvar gjør. Hun overser AML som de fleste andre på vårt sykehus. Småtrusler kommer dryppende og hun har helt feil fokus. Ikke noe man får endret og forsvinner hun, erstattes hun av noen som er like dårlig. Anonymkode: 61846...0de
Anonym bruker Skrevet 2. november 2019 #15 Skrevet 2. november 2019 Jeg er avdelingsleder og min leder er en dust. Ikke lett å utad vise lojalitet oppover, men jeg har greid det til nå 🤬 Anonymkode: 8cc5c...884
Anonym bruker Skrevet 3. november 2019 #16 Skrevet 3. november 2019 On 11/2/2019 at 4:18 PM, Anonym bruker said: Min er lite til stede, vanskelig å gi tilbakemeldinger til, går rett i forsvarsposisjon, faglig dyktig, men har vansker med kommunikasjon... Anonymkode: 4d49e...e03 hun er fantastisk rett og slett, stiller alltid opp ,forstår de ansatte, rettferdig Anonymkode: ab2ec...172
Anonym bruker Skrevet 3. november 2019 #17 Skrevet 3. november 2019 Samme som hi, kan virke som vi har samme sjef! Anonymkode: e7eb8...3ba
Himmel og hav Skrevet 3. november 2019 #18 Skrevet 3. november 2019 Min er litt ny som leder, men har et stort ønske om å bli en dyktig leder og er på god vei. Hun er tilgjengelig, tydelig, begynner å bli god på å delegere og vise at medarbeiderne har hennes tillit, og hun tar tilbakemeldinger alvorlig og gjør noe med det hun kan gjøre noe med. Hun har oversikt og klare tanker om utviklingspotensialet både hos den enkelte og avdelingen som helhet. Som person er hun hyggelig, lett i humøret og ærlig. Hun er kanskje ikke den varmeste omsorgstypen, men det er helt greit for meg. Jeg foretrekker en leder som snakker i klartekst framfor en som skal stryke meg på ryggen. Hun har litt å gå på når det gjelder å håndtere de bakstreverske og sidrumpa i avdelingen, men hun kommer seg. Flott dame. Håper jeg får beholde henne lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå