Gå til innhold

Drømmer om å bli særboer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, jeg er utrolig glad i mannen og elsker ungene, men noen dager drømmer jeg om å ha min egen leilighet, møblert etter min smak, med et kjøleskap som inneholder min mat. Alt dill og tull, alle mannens irriterende objekter ute av syne. Så kunne jeg bodd der en helg i mnd.., Det hadde vært utrolig fantastisk!! 

Anonymkode: 1e307...7e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er singel og bor alene, og kommer aldri til å bli mamma. Skal vi bytte, ditt liv høres helt fantastisk ut, jeg bytter gjerne på flekken. Jeg lover deg at ingen vil forstyrre deg her.

Anonymkode: 89346...18a

Skrevet

Har det på akkurat samme måte. Kommer nok ikke til å gjøre noe med det. Men hadde det blitt slutt med mannen ville jeg ikke flyttet sammen med eventuell ny kjæreste. 

Anonymkode: 093a6...bc8

Skrevet

Jeg hadde kommet til å sulte ihjel. Lage mat til en er kjedelig. Handling likeså.Og kjedet meg ihjel. Og følt meg ensom etter få timer. Også hadde jeg blitt ekstremt lat, passiv, sovet alt for mye, og det hadde blitt rotete og sjuskete ila kort tid. Interiør hadde jeg ikke orket å bry meg om, siden jeg i såfall skulle bo alene. Og skitne klær og oppvask hadde hopet seg opp🤣 

Drømmer ofte om å bo alene, men dette er hvordan det ville blitt etter kun kort tid.. 

Anonymkode: f14eb...6f3

Skrevet

Der er nydelig å bo alene, kan gjøre akkurat det jeg vil, når jeg vil. Men må innrømme at jeg kjeder meg litt av og til, og så syntes jeg det er litt stusselig å sove alene. Sovne å våkne alene... 

Anonymkode: 494a9...5d1

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde kommet til å sulte ihjel. Lage mat til en er kjedelig. Handling likeså.Og kjedet meg ihjel. Og følt meg ensom etter få timer. Også hadde jeg blitt ekstremt lat, passiv, sovet alt for mye, og det hadde blitt rotete og sjuskete ila kort tid. Interiør hadde jeg ikke orket å bry meg om, siden jeg i såfall skulle bo alene. Og skitne klær og oppvask hadde hopet seg opp🤣 

Drømmer ofte om å bo alene, men dette er hvordan det ville blitt etter kun kort tid.. 

Anonymkode: f14eb...6f3

Du høres allerede veldig lat ut. Så mannen din gjør alt i hjemmet? 

Anonymkode: 494a9...5d1

Skrevet

Ja har tenkt samme tanker, tenk å ha et lite feriehus/ hytte, å en sjelden gang reist bort helt alene å bare hatt litt egentid 🙂

Anonymkode: 4e1ed...b0c

Skrevet

Vi har hytte, der reiser jeg innimellom helt alene. Fantastisk!

Anonymkode: 8139b...788

Skrevet

Vi har hytte og av og til reiser jeg på hytta heeelt alene. Deilig! Av og til sender jeg familien på hytta og er alene hjemme. 

Anonymkode: da6f4...d1e

Skrevet

Venninnen min er barnløs og har aldri hatt kjæreste. 

Det er så deilig å være på besøk hos henne ! Alt er rent og pent. Rosa blondegardiner og friske blomster. 😃

Men.... Jeg vil heller bo i rotehuset vårt med mann og barn. 

Kan du ikke ta inn på Hotel en helg ? 

Anonymkode: b04f1...406

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er singel og bor alene, og kommer aldri til å bli mamma. Skal vi bytte, ditt liv høres helt fantastisk ut, jeg bytter gjerne på flekken. Jeg lover deg at ingen vil forstyrre deg her.

Anonymkode: 89346...18a

Blir litt som å si at det ikke er synd på en som har brukket beinet fordi x sitter i rullestol. Det følger med utfordringer i alle sammenhenger, såpass burde du skjønne. 

Anonymkode: d8d3b...8de

Skrevet

Jeg har samme drøm... slippe å rydde opp etter andre, alt pent og rent, og kunne gå ut når jeg vil (har små barn). Spise hva jeg vil når jeg vil. Aaah...

Anonymkode: 0e090...968

Skrevet

Jeg har tenkt dette et par ganger, men det er mest fordi vi har en katt som mannen absolutt mente vi burde ha, og fordi han er litt slomsete, selv om han tar minst 50 % av husarbeidet. Hvis jeg bodde alene ville interiøret vært det samme som nå (det har jeg bestemt), kjøleskapet omtrent det samme som nå (inneholder alt jeg vil ha), og renholdet omtrent som nå (vi har renholdshjelp). Men det ville vært mye mer friske blomster (katten spiser bladene ...), flere grønne planter (katten spiser dem ...), og litt ryddigere. Med andre ord, ikke tilstrekkelig til at det egentlig er så viktig for meg.

Hva med å ta inn en helg på hotell innimellom? Jeg drar på spatur med venninner jevnlig, det er et herlig avbrekk med mye søvn, god mat, mye vin, hotellfrokost og spabehandlinger. :) 

Anonymkode: 76f02...8fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...