Gå til innhold

5-6 åringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er 5-6 åringen deres? Synes min har blitt så "slitsom" i det siste. Så urolig og masete, det er armer og bein overalt, hun hopper opp og ned og opp og ned og sitter ikke stille et sekund. Før kunne hun f.eks sitte rolig og lytte når vi leste for henne, men nå bare tuller hun hele tiden når vi leser. Har også begynt å maaaaase og diskutere alt mulig og gir seg ikke når det er noe hun ikke får lov til eller hun må vente. Hun har dessuten begynt å få en litt frekkere tone, himler med øyne, sukker og kommenterer. Som en tenåring i miniatyr.

Anonymkode: 56e4d...b52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt. Mine nieser er akkurat lik, har en sønn som viser glimt og ser det hos førskolebarna i bhg hvert år.

Skrevet

Høres kjent ut! Jenta mi er nå 7 og det har komt seg litt, men rundt 6 var det virkelig armer og ben overalt og umulig å sitte stille.  Mens lillesøster på 3 satt fint i ro ved bordet og griset minimalt, så det ut som en svinesti rundt 6 åringen. Det er vel noe med at armer og bein vokser litt i utakt med resten av kroppen og hodet henger ikke helt med 😊

Anonymkode: 4d551...724

Skrevet

Det er veldig vanlig med en endring i denne perioden, mye som skjer i kropp og sinn. 

Anonymkode: 56f64...664

Skrevet

Min gutt som blir 6 i desember er helt lik. Kløner og griser, er småfrekk og irritabel, og gråter lett. Ikke så lett alder har jeg hørt. Mini-pubertet. 

Anonymkode: 31826...d25

Skrevet

normalt, verste tiden mellom 5 og 8, 3 år trassen var INGENTING i forhold

Anonymkode: 0c347...7aa

Skrevet

Høres kjent ut,  har en 1 klassing. 

Anonymkode: fc394...e44

Skrevet

Dette var beroligende. 1. klassingen her er frekkere enn en opprørsk 14-åring. Da går det vel over 😊

Anonymkode: 303fb...324

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...