Gå til innhold

Dere med dårlig råd:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan betaler dere barnehageregningen uten å "miste alle pengene"? Er i en situasjon med matallergier i flust, så kan ikke bare kjøpe den billigste maten vi finner da den inneholder allergener! Går dessverre mye penger til mat, det er ikke noe jeg kan gjøre noe med, men barnehageregningen er såpass dyr at jeg bruker ca 1/4 av pengene mine på den hver mnd. Får under 50kr redusert hver mnd i red. foreldrebetaling.

Anonymkode: a41b5...cc4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke annet å gjøre enn å betale. Om du kommer på etterskudd rissikerer du å miste barnehageplassen.

Men om det er fullstendig krise en måned kan du ta kontakt med kommunen og be om en ordning - men pengene må jo betales etterhvert likevel...

Anonymkode: ad079...be2

Skrevet

Da får du for lite i redusert foreldrebetaling. 

Søkt om støtte pga allergi? Det får vi, en pga gluten og en pga melkeprotein (ikke vanlig, men alvorlig melkeallergi). 

Er du alene eller er dere 2 voksne?

Anonymkode: e57e4...8ba

Skrevet

Hva er alle andre utgifter bortsett fra dyr mat og bhg? Det spiller jo litt inn. Du kan ikke ha veldig lav inntekt om du kun får 50 kr i redusert foreldrebetaling? Jeg tjener ca 460 000 og får redusert med over 1000 kr mnd. Dette er reduksjoni pris og gratis kjernetid...i tillegg kan man jo få stønad til barnetilsyn om man er alene...

Anonymkode: c38f1...103

Skrevet

Regningen må jo betales. Har dere virkelig så lite penger må dere se på resten av budsjettet. Hvor mange voksne er dere? Hvor går pengene? Har dere krav på stønader? 

Anonymkode: d86bf...ce5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...