Anonym bruker Skrevet 2. november 2019 #1 Skrevet 2. november 2019 Nå er jeg så lei!!! Lei av hele kranglingen og å snakke med en mann som pokker ikke klarer å forstå ting!! Han er så sint og sur hele tiden og lager kvalm stemning hjemme! Jeg konfrontere han om det men det virker som han er på en heeeelt annen planet!! Prøver å vrenge og vri det over på meg, og sier ja for du er så perfekte og legger skylden på andre! Nå er det fader meg nok!! å snakke med han er som å snakke med fjellet ut forbi.. Anonymkode: e2be3...c3d
Gjest Antarctica Skrevet 2. november 2019 #2 Skrevet 2. november 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå er jeg så lei!!! Lei av hele kranglingen og å snakke med en mann som pokker ikke klarer å forstå ting!! Han er så sint og sur hele tiden og lager kvalm stemning hjemme! Jeg konfrontere han om det men det virker som han er på en heeeelt annen planet!! Prøver å vrenge og vri det over på meg, og sier ja for du er så perfekte og legger skylden på andre! Nå er det fader meg nok!! å snakke med han er som å snakke med fjellet ut forbi.. Anonymkode: e2be3...c3d Er han sint og sur også FØR du konfronterer ham?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2019 #3 Skrevet 2. november 2019 14 minutter siden, Pashla skrev: Er han sint og sur også FØR du konfronterer ham? Ja, då hakker jeg tydeligvis på han for at jeg gir beskjed Anonymkode: e2be3...c3d
Gjest Antarctica Skrevet 2. november 2019 #4 Skrevet 2. november 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, då hakker jeg tydeligvis på han for at jeg gir beskjed Anonymkode: e2be3...c3d Men er det skjedd noe i det siste? Mange kanaliserer jo følelser som sinne selv om de egentlig ikke har grunn til å være sinte. Jeg har opplevd folk være sinte og kjefte av grunner som egentlig ikke hadde med sinne å gjøre i det hele tatt. Stress, frykt, bekymringer, kroniske smerter, søvnmangel, noen ganger bare at vedkommende er sulten. Så hvis dette er noe nytt fra ham, kan du jo legge opp til en litt roligere samtale i fredstid der du finner ut om han har noe annet som plager ham. Jeg sier ikke at det er OK å la egne bekymringer gå ut over familien, men det er kanskje mer konstruktivt å spørre litt enn å kjefte tilbake.
shewolf Skrevet 2. november 2019 #5 Skrevet 2. november 2019 Du kan ikke ta opp ting når du eller han er sur. Da er frontallappen ute av funksjon, og den rasjonelle delen av hjernen virker ikke optimalt. Det vil bare gjøre at man er urasjonell og kanskje sier ting man kommer til å angre på. Dette må dere snakke om når begge er rolige, uten barna. Sett opp en dag/tid dere skal prate sammen. Hvis han ikke alltid har vært sånn, er det jo en grunn. Hvis du angriper han i hytt å pine når han er sliten/dårlig humør (kanskje det har skjedd noe og han egentlig er lei seg) så vil han jo hate å være hjemme. Samtidig forstår jeg at det ikke kan være sånn. Tenker du kanskje må prøve å møte han i hans følelser. Han er jo ikke bare sur hjemme fordi han synes det er så innmari gøy. Har du spurt om han har det bra?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2019 #6 Skrevet 2. november 2019 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Nå er jeg så lei!!! Lei av hele kranglingen og å snakke med en mann som pokker ikke klarer å forstå ting!! Han er så sint og sur hele tiden og lager kvalm stemning hjemme! Jeg konfrontere han om det men det virker som han er på en heeeelt annen planet!! Prøver å vrenge og vri det over på meg, og sier ja for du er så perfekte og legger skylden på andre! Nå er det fader meg nok!! å snakke med han er som å snakke med fjellet ut forbi.. Anonymkode: e2be3...c3d Ok. Anonymkode: 57bda...b70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå