Gå til innhold

Julegave til god venninne. Forslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kollega som har blitt en nær venninne. Hun er altså så snill og omsorgsfull så hun betyr mye for meg. Hun er opptatt av miljøet, lever nøkternt og liker det enkle liv. Ønsker å kjøpe noe til jul som ikke er verken dyrt eller voldsomt. Har tenkt på kurv med diverse snacks oppi.

Noe du selv hadde blitt glad for å få som ikke tar plass, men som du hadde blitt glad for? 

Anonymkode: a1b92...ab8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva tenker du som makspris?

Anonymkode: 4c0f2...5e8

Skrevet

Økologisk såpe/sminke/hårprodukt/mat/vin.  Frø til å så egne ting om hun har hage.

Anonymkode: 776fd...187

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har en kollega som har blitt en nær venninne. Hun er altså så snill og omsorgsfull så hun betyr mye for meg. Hun er opptatt av miljøet, lever nøkternt og liker det enkle liv. Ønsker å kjøpe noe til jul som ikke er verken dyrt eller voldsomt. Har tenkt på kurv med diverse snacks oppi.

Noe du selv hadde blitt glad for å få som ikke tar plass, men som du hadde blitt glad for? 

Jeg er også opptatt av miljøet, lever nøkternt og liker det enkle liv. Derfor ville det gledet meg aller mest dersom julegaver fra nye venninner var typ, ei geit i et u-land.

Anonymkode: c6ac4...a85

Skrevet

Takker for gode svar. Det med gave til u-land er absolutt godt forslag.

Makspris tenker jeg på rundt 500 kr. Det med frø og slike ting skal jeg absolutt sjekke opp i 😀

Skrevet

Et deilig skjerf og god te. Et fint, personlig kort til.

Anonymkode: 76ab1...f98

Skrevet

Willow tree figurer med en fin betydning.

Anonymkode: c2109...f28

Skrevet

Hjemmestrikket sokker eller votter hadde jeg blitt kjempeglad for.

Anonymkode: 78987...f2a

Skrevet

Kosesokker, varmeteppe eller et godt teppe, god te/kaffe, gavekort på en lunsj sammen ❤, noe gode ritualsprodukter/pleie.  

Skrevet
25 minutter siden, shewolf skrev:

Kosesokker, varmeteppe eller et godt teppe, god te/kaffe, gavekort på en lunsj sammen ❤, noe gode ritualsprodukter/pleie.  

Hva er så bra med rituals? Ser stadig produkter derifra blir anbefalt

Skrevet

Bak til henne, kanskje fattigmann eller en engelsk fruktkake?

Anonymkode: 7e277...de7

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er så bra med rituals? Ser stadig produkter derifra blir anbefalt

De funker bra, gjør det de skal. Men det beste er luktene. De lukter skikkelig godt og det gir god lukt på hud/hår eller det som pleies. De har pene produkter og gavepakker. Er sikkert litt «hype» også, men jeg og alle mine venniner elsker serien 😍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...