Anonym bruker Skrevet 1. november 2019 #1 Skrevet 1. november 2019 Hva er poenget med dette. En femåring som helst skal være med på fire religiøse tilstelninger i uken, og er med på tre ulike aktiviteter hver uke. Dette i tillegg til barnehage. Kjenner jeg blir utslitt bare av tanken jeg. Barnet sier at det ikke vil innimellom, men joda h*n må. Skal man slite ut barna allerede før skolestart? Anonymkode: 9915f...1b9
Anonym bruker Skrevet 1. november 2019 #2 Skrevet 1. november 2019 Du har sikkert egne barn du kan bruke energi på? Anonymkode: cd590...017
Anonym bruker Skrevet 1. november 2019 #3 Skrevet 1. november 2019 Noen foreldre evner ikke å ta hensyn til barna. Anonymkode: fdca6...026
Gjest Antarctica Skrevet 1. november 2019 #4 Skrevet 1. november 2019 4 religiøse tilstelninger i uka? Det er hjernevask...
Anonym bruker Skrevet 1. november 2019 #5 Skrevet 1. november 2019 Stakkars barn..... Dette er ALT for mye!! Anonymkode: 1336a...552
Anonym bruker Skrevet 1. november 2019 #6 Skrevet 1. november 2019 Høres alt for mye ut! I vår barnehage sier de på hver foreldresamling at for barna er det nok med å være i barnehagen. Jeg er helt enig, men har valgt turn i tillegg pga barna elsker det. Anonymkode: 3ddd0...96a
Anonym bruker Skrevet 1. november 2019 #7 Skrevet 1. november 2019 På hvilken måte hjelper det barnet at du tar det opp anonymt her og vi sier «omg ja du har helt rett, as»? Anonymkode: 67d7e...d46
Anonym bruker Skrevet 1. november 2019 #8 Skrevet 1. november 2019 5 timer siden, Pashla skrev: 4 religiøse tilstelninger i uka? Det er hjernevask... Om det er noe problem kommer jo an på hva det er. Mannen min gikk i arnehagen hos nonner 5 dager i uka. Det kan godt regnes som 5 religiøse tilstelninger. Jeg gikk på speider og søsteren min i kor. Begge deler var i kirken, men vi tenkte ikke på det som spessielt religiøst. Anonymkode: ff213...66d
Gjest Antarctica Skrevet 1. november 2019 #9 Skrevet 1. november 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Om det er noe problem kommer jo an på hva det er. Mannen min gikk i arnehagen hos nonner 5 dager i uka. Det kan godt regnes som 5 religiøse tilstelninger. Jeg gikk på speider og søsteren min i kor. Begge deler var i kirken, men vi tenkte ikke på det som spessielt religiøst. Anonymkode: ff213...66d Dette er jo i tillegg til bhg. Så vi kan vel slå fra oss at det er rein barnepass som foregår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå