Gå til innhold

Herregud, 5åringen må jo bli utbrent!🤯

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er poenget med dette. En femåring som helst skal være med på fire religiøse tilstelninger i uken, og er med på tre ulike aktiviteter hver uke. Dette i tillegg til barnehage. Kjenner jeg blir utslitt bare av tanken jeg. Barnet sier at det ikke vil innimellom, men joda h*n må. Skal man slite ut barna allerede før skolestart?

Anonymkode: 9915f...1b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har sikkert egne barn du kan bruke energi på?

Anonymkode: cd590...017

Skrevet

Noen foreldre evner ikke å ta hensyn til barna. 

Anonymkode: fdca6...026

Gjest Antarctica
Skrevet

4 religiøse tilstelninger i uka? 

Det er hjernevask...

Skrevet

Stakkars barn..... Dette er ALT for mye!!

Anonymkode: 1336a...552

Skrevet

Høres alt for mye ut! I vår barnehage sier de på hver foreldresamling at for barna er det nok med å være i barnehagen. Jeg er helt enig, men har valgt turn i tillegg pga barna elsker det. 

Anonymkode: 3ddd0...96a

Skrevet

På hvilken måte hjelper det barnet at du tar det opp anonymt her og vi sier «omg ja du har helt rett, as»?

Anonymkode: 67d7e...d46

Skrevet
5 timer siden, Pashla skrev:

4 religiøse tilstelninger i uka? 

Det er hjernevask...

Om det er noe problem kommer jo an på hva det er. Mannen min gikk i arnehagen hos nonner 5 dager i uka. Det kan godt regnes som 5 religiøse tilstelninger. Jeg gikk på speider og søsteren min i kor. Begge deler var i kirken, men vi tenkte ikke på det som spessielt religiøst. 

Anonymkode: ff213...66d

Gjest Antarctica
Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om det er noe problem kommer jo an på hva det er. Mannen min gikk i arnehagen hos nonner 5 dager i uka. Det kan godt regnes som 5 religiøse tilstelninger. Jeg gikk på speider og søsteren min i kor. Begge deler var i kirken, men vi tenkte ikke på det som spessielt religiøst. 

Anonymkode: ff213...66d

Dette er jo i tillegg til bhg. Så vi kan vel slå fra oss at det er rein barnepass som foregår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...