Gå til innhold

Barnas kostymer i kveld


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det regner og er surt og kaldt her i kveld, så vi kommer nok til å tre kostymet over yttertøyet i kveld. Men hvordan gjør dere det med reflekser? Vest er jo tryggest, men da forsvinner jo kostymet (jada, trygghet er viktigst). Bruker barna andre reflekser, eller hodelykt eller hva gjør dere? 

Anonymkode: ccb84...e44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reflekslue. 

Reflexbånd som en del av kostymet

Har også reflex votter og skjerf 

Anonymkode: 67f2d...414

Skrevet

Jeg går sammen med ungene og passer på. Vi går i opplyst gate... JEG kan for all del ha på refleks :P

Anonymkode: 1d0cd...19d

Skrevet

Jeg tar refleksvest på meg selv og går sammen med han. Er første gang vi går Halloween og han er litt redd for å møte på skumle ting. Så han sa selv i morges; «mamma, du må holde meg i hånda hele tida når vi skal gå Halloween».  

Også går jeg da selvfølgelig ytterst.

Anonymkode: d1c00...049

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tar refleksvest på meg selv og går sammen med han. Er første gang vi går Halloween og han er litt redd for å møte på skumle ting. Så han sa selv i morges; «mamma, du må holde meg i hånda hele tida når vi skal gå Halloween».  

Også går jeg da selvfølgelig ytterst.

Anonymkode: d1c00...049

Hvorfor vil han gå da, hvis han gir uttrykk for at han gruer seg? Kunne heller funnet på noe morsomt hjemme da.

Anonymkode: 1d0cd...19d

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor vil han gå da, hvis han gir uttrykk for at han gruer seg? Kunne heller funnet på noe morsomt hjemme da.

Anonymkode: 1d0cd...19d

Mestringsfølelse kalles det når de har gjennomført. 

Min 7åring grugleder seg også, fordi han er mørkredd. Men så konge stolt når vi er tilbake, fordi han turte allikevel. Syntes det er gøy når det står på, og trygt å ha oss voksne med seg med lommelykt. 

Anonymkode: 67f2d...414

Skrevet

Ungene har sånne "slap on" reflekser rundt både armer og ben, og har en lysende led greie som vel egentlig er til sykkel på bøtta.

Anonymkode: 324dd...219

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mestringsfølelse kalles det når de har gjennomført. 

Min 7åring grugleder seg også, fordi han er mørkredd. Men så konge stolt når vi er tilbake, fordi han turte allikevel. Syntes det er gøy når det står på, og trygt å ha oss voksne med seg med lommelykt. 

Anonymkode: 67f2d...414

Det kan slå ut begge veier, det. Enig med deg i at man kan utfordre seg selv, men det er grenser også. Hvis ungen er pissredd skal man ikke tvinge dem. Men man kjenner sitt barn best.

Anonymkode: 1d0cd...19d

Skrevet

Vi tar på slaponreflekser og har et lite LED-lys fra Clas Ohlson. Mannen har refleksvest. Vi skal faktisk bare gå på internveier i borettslaget, men likevel.

Anonymkode: 65e29...aaa

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor vil han gå da, hvis han gir uttrykk for at han gruer seg? Kunne heller funnet på noe morsomt hjemme da.

Anonymkode: 1d0cd...19d

Fordi han gleder seg, selv om det kanskje er litt skummelt?

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ungene har sånne "slap on" reflekser rundt både armer og ben, og har en lysende led greie som vel egentlig er til sykkel på bøtta.

Anonymkode: 324dd...219

Det var lurt å ha lys på bøtta ja 😊🤗

Anonymkode: cdda8...20b

Skrevet

Min har refleksbånd rundt ankelene

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor vil han gå da, hvis han gir uttrykk for at han gruer seg? Kunne heller funnet på noe morsomt hjemme da.

Anonymkode: 1d0cd...19d

Skrekkblandet fryd, hørt om det? 

Når han selv har lyst til tross for litt usikkerhet, skal han selvfølgelig få lov. 

Anonymkode: d1c00...049

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...