Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #1 Skrevet 31. oktober 2019 Annenhver helg + 1 dag i uken UTEN overnatting + delte ferier. HVILKEN SAMVÆRSKLASSE BLIR DETTE? Har prøvd å regne det ut selv, men mulig jeg har litt tungt for det... Hjelp... Anonymkode: 8d45c...bb4
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #2 Skrevet 31. oktober 2019 Ta for deg kalenderen for to år, og summer alle overnattingene (inkludert ferier). Del på 24 måneder. Da får du gjennomsnittlig samvær PR måned. Anonymkode: ce7f9...ca5
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #3 Skrevet 31. oktober 2019 Aha! For da finner man gjennomsnitt, ja! Takk for hjelp:) Anonymkode: 8d45c...bb4
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #4 Skrevet 31. oktober 2019 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ta for deg kalenderen for to år, og summer alle overnattingene (inkludert ferier). Del på 24 måneder. Da får du gjennomsnittlig samvær PR måned. Anonymkode: ce7f9...ca5 Skjønte det visst ikke helt likevel... Må dessv ha dette inn med teskje. Skal jeg regne sammen alle netter over to år som barna skal være hos partner? Altså det ene året teller jeg med alle ferier mens jeg det andre året teller kun med de netter som partner skal ha? Huff, syns dette er vanskelig jeg. Livredd for å skrive noe feil til NAV! Anonymkode: 8d45c...bb4
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #5 Skrevet 31. oktober 2019 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skjønte det visst ikke helt likevel... Må dessv ha dette inn med teskje. Skal jeg regne sammen alle netter over to år som barna skal være hos partner? Altså det ene året teller jeg med alle ferier mens jeg det andre året teller kun med de netter som partner skal ha? Huff, syns dette er vanskelig jeg. Livredd for å skrive noe feil til NAV! Anonymkode: 8d45c...bb4 Du noterer på kalenderen alt samvær (med overnatting) som skal være de neste to årene. Altså merk hvilke dager i julene, påskene og andre ferier barnet skal på samvær. Så summerer du og deler på 24. Dette forutsetter at samværsavtalen er detaljert nok til at du nå vet hvordan samværet blir fremover. Anonymkode: ce7f9...ca5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå