Gå til innhold

Dere med hormonspiral!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg hatt Kyleena hormonspiral i 2 mnd. Har hatt en blødningsfri uke i løpet av 2 mnd!! Hvor lenge blødde dere etter innsetting? Blir sprø snart av dette!!

Anonymkode: 19bb9...a6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blødde i 6mnd.... 

Anonymkode: 2e07e...cd3

Skrevet

Hadde det som deg i 3 mnd. Så litt uregelmessig mens, men nå ingen problemer. Bør egentlig følge med når jeg har blødning, men det er så lite og sjeldent at det egentlig ikke spiller noen rolle. 

Anonymkode: e1755...dd1

Skrevet

Jeg har Mirena. Blødde i tre dager og siden har jeg hatt 3 dager blødning per halvår. Ingen bivirkninger. Funker fjell for meg.

Anonymkode: 921a4...0cb

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Blødde i 6mnd.... 

Anonymkode: 2e07e...cd3

Hver eneste dag liksom?? Tok du den ut, eller slutter du å blø?

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde det som deg i 3 mnd. Så litt uregelmessig mens, men nå ingen problemer. Bør egentlig følge med når jeg har blødning, men det er så lite og sjeldent at det egentlig ikke spiller noen rolle. 

Anonymkode: e1755...dd1

Blødde du konstant i 3 mnd liksom? 

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har Mirena. Blødde i tre dager og siden har jeg hatt 3 dager blødning per halvår. Ingen bivirkninger. Funker fjell for meg.

Heldige deg! 😊

Skrevet

Blødde ca 3 uker i strekk hver mnd i 2 år. Holdt ut, og nå har jeg nesten hatt et år uten blødninger i det hele tatt. Ble fulgt nøye opp hos gynekolog, og alternativet for meg hadde vært værre ved å ta den ut. Men er nå strålende fornøyd med hormonspiralen 👌☺️

Anonymkode: 9cc49...e19

Skrevet
57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Blødde ca 3 uker i strekk hver mnd i 2 år. Holdt ut, og nå har jeg nesten hatt et år uten blødninger i det hele tatt. Ble fulgt nøye opp hos gynekolog, og alternativet for meg hadde vært værre ved å ta den ut. Men er nå strålende fornøyd med hormonspiralen 👌☺️

Anonymkode: 9cc49...e19

Oi, det var lenge og mye! Bra du holdt ut og at det ble bedre til slutt 💗

• 2 uker senere...
Skrevet

Flere som vil svare her? Har nå blødd i over 3 mnd😫

Skrevet
På 30.10.2019 den 23.07, Anonym bruker skrev:

Jeg har også mirena.  Blødde i ca to uker, siden har jeg ikke blødd. Satte den inn for ca to-tre mnd siden.

Anonymkode: b3093...257

Skrevet

Har mirena. Spottet daglig i ca. 3 mnd. Har ikke hatt en blødning på 10 år, selv om første satt i 6 år (etter avtale med gynekolog) før den ble byttet. 

Anonymkode: 649ac...be3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...