Gå til innhold

Den ene siden av ansiktet henger mer enn den andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rettere sagt, den ene siden av leppa. Jeg ser helt idiotisk ut. Har lagt merke til det i noen år nå. Jeg så IKKE SÅNN UT FØR. Hva kan være årsaken?  

Det er ikke veldig synlig, men jeg ser det. 

Anonymkode: 61f24...9e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også noe lignende, jeg ser selv tydelig at smilet og fjeset mitt er skjevt! Det har vært sånn så lenge jeg kan huske. Men mannen min eller andre ser det ikke med mindre jeg påpeker det helt konkret. Aner ikke hvorfor det er sånn.

Anonymkode: ec49b...1d6

Skrevet

Har du kryssbitt og ikke fått regulering? Det har jeg, og det blir tydeligere med årene. 

Anonymkode: 497e7...83d

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har du kryssbitt og ikke fått regulering? Det har jeg, og det blir tydeligere med årene. 

Anonymkode: 497e7...83d

Har fått litt kryssbitt av regulering som ikke fungerte 

Skrevet
9 timer siden, Blondzilla skrev:

Sover du på den siden?

Nei

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har også noe lignende, jeg ser selv tydelig at smilet og fjeset mitt er skjevt! Det har vært sånn så lenge jeg kan huske. Men mannen min eller andre ser det ikke med mindre jeg påpeker det helt konkret. Aner ikke hvorfor det er sånn.

Anonymkode: ec49b...1d6

Da er det vel medfødt på deg. Jeg så normal ut før.

Skrevet

Alle har asymmetrisk ansikt, dette kan bli mer fremtredende med årene. Muskulaturen kan være årsak til asymmetri, det vil selvsagt bli mer synlig når huden eldes. 

Deilig å bli gammel. Jeg har skjev nese, ser ut som det ene neseboret sitter høyere enn det andre. 😂😂😂 Jeg ser teit ut synes jeg. 

Anonymkode: 2ee8c...71e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...