Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2019 #1 Skrevet 30. oktober 2019 Jeg trenger desperat et svar på noe jeg har slitt med ganske lenge nå. Vi jobber på samme sted (ikke kolleger). En dag ser jeg opp til han og forelsker meg. Tydeligvis legger han merke til det og tar kontakt. Forholdet utvikler seg, men før vi har hatt oss sier han at på grunn av nylig brudd med eksen så er ikke han ute etter noe seriøst! Jeg velger da likevel å fortsette å møte han. Det virker greit de første gangene, men jeg har følelser for han, og han vil kun ha meg der i en time, maks to. Derfor tar jeg avstand og etter en stund så begynner han Igjen å prøve for hardt! Etter flere måneder med mas gir jeg etter! Etter et par mislykka møter( samme som sist, bare enda verre og kortere) så tar jeg avstand igjen! jeg har både festet og vist interesse for andre på jobb en han, men aldri gjort eller startet noe med noen andre! Det jeg og andre har lagt merke til er at han ikke liker at jeg henger med andre menn på jobb! Og på firmafester så pleier han alltid å stå med meg, og dersom jeg står med en annen mann så hopper han gjerne inn i samtalen vår! Siste fest som han ikke var på dro jeg fra med en kollega (vi spiste mat og spleiset på taxi). Liten miljø så ting går fort rundt! Han hadde hørt om det og ville verken se på meg eller hilse i tre uker. Mange menn har lagt merke til oppførselen hans rundt meg! Og de holder seg unna, på grunn av den såkalte brocode! Har holdt meg unna og unngått han helt på jobb, men han kommer fortsatt bort og hilser! men den jævelen vil verken la meg få gå eller ha meg! Jeg skjønner ikke hva han vil. Det gjør ikke ting akkurat lettere for meg. Jeg har prøvd så hardt å glemme han, men hver gang jeg gjør det så gjør han noe som drar meg tilbake! det har nå gått over et år siden han fortalte meg at han ikke var ute etter noe seriøst! Kan det være at han er det nå? Eller vil fortsatt ikke å heller holde meg på gress til han er klar? Vet at han holder på med andre useriøse greier for tiden! Hva skal jeg gjøre? Dårlig til å prate, samt er redd for responsen hans hvis jeg tar det opp i og med at han ikke har lovet meg noe. tusen takk for svar på forhånd! Anonymkode: 2fb23...4f1
Hengebukksvinet Skrevet 30. oktober 2019 #2 Skrevet 30. oktober 2019 (endret) Hva med å IKKE involvere seg med kolleger? Mye mindre innviklet! Endret 30. oktober 2019 av Hengebukksvinet
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2019 #3 Skrevet 30. oktober 2019 Tenker du kan snakke med ham jeg. Spør rett ut hvorfor han driver sånn rundt deg. Si til ham at dersom han ikke er interessert så må han holde seg unna og la deg få flørte/prate med andre i fred. Han liker tydeligvis å ha litt kontroll på deg, det er opp til deg om du godtar det. Anonymkode: 23890...58f
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2019 #4 Skrevet 30. oktober 2019 Han høres virkelig ikke ut som en du vil ha i livet ditt. En player med dominerende og kontrollerende oppførsel? Mitt råd er å holde god avstand. Anonymkode: d0fa8...4ef
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2019 #5 Skrevet 30. oktober 2019 Huff, en som holder på så useriøst hadde jeg holdt meg unna og også bedt ham om å holde seg unna og kun oppføre seg profesjonelt på jobb og ikke ta kontakt ellers. Ut fra beskrivelsen av ham tenker jeg at han er en følelsesmessig umoden mann som ikke egentlig respekterer deg. Han er tiltrukket av deg, men han respekterer deg ikke slik han holder på. Anonymkode: d0a48...c86
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2019 #6 Skrevet 30. oktober 2019 Jeg ville flørtet vilt og hemningsløs med andre, bare for å plage han! Anonymkode: 7f62f...a96
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2019 #7 Skrevet 30. oktober 2019 Det der er så typisk! Jeg vil ikke ha dehg (nok), men ingen andre skal få deg heller! Slutt å kaste bort tiden på den idioten. Anonymkode: 9a619...a57
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2019 #8 Skrevet 30. oktober 2019 Jeg hadde bevisst flørtet vilt og hemningsløst med andre😊 Anonymkode: 10124...3c2
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2019 #9 Skrevet 30. oktober 2019 Helt ærlig høres han litt «skummel» ut. Og med det mener jeg kontrollerende og sykelig sjalu. Hadde holdt meg langt unna var jeg deg. Her er det mange varsellamper på en gang. Anonymkode: c6c8b...e37
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2019 #10 Skrevet 30. oktober 2019 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Helt ærlig høres han litt «skummel» ut. Og med det mener jeg kontrollerende og sykelig sjalu. Hadde holdt meg langt unna var jeg deg. Her er det mange varsellamper på en gang. Anonymkode: c6c8b...e37 Jeg svarte over her, skrev at han virker veldig umoden og respektløs. Men jeg er enig med deg og den andre som skrev at han har en dominerende og kontrollerende oppførsel. Måten han har reagert på er virkelig ikke god! Kutt all kontakt, Hi! Jeg gjetter at han ikke vil respektere at du ber ham holde seg unna, da må du bare holde deg hard og gjenta at du ikke ønsker noe som helst med ham å gjøre utover det profesjonelle/kollegiale forholdet dere har. Anonymkode: d0a48...c86
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #11 Skrevet 31. oktober 2019 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Tenker du kan snakke med ham jeg. Spør rett ut hvorfor han driver sånn rundt deg. Si til ham at dersom han ikke er interessert så må han holde seg unna og la deg få flørte/prate med andre i fred. Han liker tydeligvis å ha litt kontroll på deg, det er opp til deg om du godtar det. Anonymkode: 23890...58f Som en her lenger nede i tråden nevner så tror jeg neppe det vil hjelpe å snakke med han, siden han kommer sikker til å klare å komme seg unna. Veldig flink til å snakke for seg. Er også litt redd for å være direkte med han, siden jeg ikke vil vi skal bli uvenner. Han virker som en som kan bli fiendtlig hvis han blir avvist. Også har han større makt enn meg her inne :( HI Anonymkode: 2fb23...4f1
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #12 Skrevet 31. oktober 2019 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Huff, en som holder på så useriøst hadde jeg holdt meg unna og også bedt ham om å holde seg unna og kun oppføre seg profesjonelt på jobb og ikke ta kontakt ellers. Ut fra beskrivelsen av ham tenker jeg at han er en følelsesmessig umoden mann som ikke egentlig respekterer deg. Han er tiltrukket av deg, men han respekterer deg ikke slik han holder på. Anonymkode: d0a48...c86 Ja, det var vel det da! At han ikke er fult så moden som jeg hadde sett for meg. Og nå er jeg stuck! Kan verken få han eller avvise han fordi jeg er redd for responsen hans. Veldig redd for hans reaksjon hvis han føler seg avvist. Har aldri opplevd at menn tar avvisning på en god måte. HI Anonymkode: 2fb23...4f1
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #13 Skrevet 31. oktober 2019 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg ville flørtet vilt og hemningsløs med andre, bare for å plage han! Anonymkode: 7f62f...a96 Er ikke så lurt det siden de jeg i utgangspunktet ikke vil ha noe med kolleger eller noen jeg jobber med. Grunnen til at det i det hele tatt ble noe mellom oss to er fordi vi traff hverandre veldig ofte via bekjente i tillegg. Så ble en litt annerledes setting enn det å kun treffes på jobb. HI Anonymkode: 2fb23...4f1
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #14 Skrevet 31. oktober 2019 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg svarte over her, skrev at han virker veldig umoden og respektløs. Men jeg er enig med deg og den andre som skrev at han har en dominerende og kontrollerende oppførsel. Måten han har reagert på er virkelig ikke god! Kutt all kontakt, Hi! Jeg gjetter at han ikke vil respektere at du ber ham holde seg unna, da må du bare holde deg hard og gjenta at du ikke ønsker noe som helst med ham å gjøre utover det profesjonelle/kollegiale forholdet dere har. Anonymkode: d0a48...c86 Takk for svar. Høres så riktig ut når jeg hører noen andre si det om han. Har kjent på det selv, men feiet bort tanken like fort som den kom. Siden jeg har vært sammen med en kontrollerende fyr tidligere så kan det godt hende at jeg gikk for det samme denne gangen og, men han virker ganske normal. Sosial, aktiv, glad i jobben sin og gjør det kjempe bra. Så er han veldig snill og kjærlig når vi først er sammen. Det er kanskje også greit å nevne at det er jeg som ønsket å holde forholdet vårt skjult for de andre på jobb. Han mente derimot at det var greit, men jeg synes bare det ikke hørtes helt riktig ut siden forholdet vårt ikke var et ordentlig eller seriøst forhold. Tror kanskje han ville holdt seg unna hvis jeg er direkte med han, men tror neppe at han ville håndtert en avvisning på en grei måte. Er veldig redd for hva han kan bli til. Har ikke vært bort i en mann som har tatt avvisning på en grei måte. HI Anonymkode: 2fb23...4f1
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #15 Skrevet 31. oktober 2019 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar. Høres så riktig ut når jeg hører noen andre si det om han. Har kjent på det selv, men feiet bort tanken like fort som den kom. Siden jeg har vært sammen med en kontrollerende fyr tidligere så kan det godt hende at jeg gikk for det samme denne gangen og, men han virker ganske normal. Sosial, aktiv, glad i jobben sin og gjør det kjempe bra. Så er han veldig snill og kjærlig når vi først er sammen. Det er kanskje også greit å nevne at det er jeg som ønsket å holde forholdet vårt skjult for de andre på jobb. Han mente derimot at det var greit, men jeg synes bare det ikke hørtes helt riktig ut siden forholdet vårt ikke var et ordentlig eller seriøst forhold. Tror kanskje han ville holdt seg unna hvis jeg er direkte med han, men tror neppe at han ville håndtert en avvisning på en grei måte. Er veldig redd for hva han kan bli til. Har ikke vært bort i en mann som har tatt avvisning på en grei måte. HI Anonymkode: 2fb23...4f1 Manipulerende og potensielt farlige mennesker er ofte dette! Veldig godt likt og gode i sosiale setninger, men den som får se hvordan de virkelig er er de som de har kontroll over og som er i nær relasjon med dem. Pass deg. Om han er sånn så snakker han sikkert dårlig om deg bak din rygg, men vennlig mot deg. Avvisning er noe av det verste som kan skje dem og da vil de gjøre alt de kan for å ødelegge deg! Anonymkode: 3863e...094
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #16 Skrevet 31. oktober 2019 Gro deg noen baller kvinne, redd ham? Skaff deg hjelp da, snakk med kolleger eller sjefen dersom han blir "farlig". Anonymkode: 23890...58f
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #17 Skrevet 31. oktober 2019 Hvis du har en forhistorie med en kontrollerende mann og du allerede føler deg "hektet" av denne mannen, dvs.at du ikke kan gjøre hva du vil i frykt for hans reaksjoner, tenker jeg virkelig at varsellampene blinker. Du er sårbar, og i faresonen for å involvere deg med menn som ikke er bra. Det er mye lettere å bli kvitt ham nå enn det vil være hvis du involverer deg dypere med ham. Han høres ikke god ut. Ta vare på deg selv! Anonymkode: d0fa8...4ef
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #18 Skrevet 31. oktober 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Gro deg noen baller kvinne, redd ham? Skaff deg hjelp da, snakk med kolleger eller sjefen dersom han blir "farlig". Anonymkode: 23890...58f En kvinne som skal gro baller? KVINNER i seg selv er svake, og må bli MENN for å klare ting her i livet? Jaha... Anonymkode: a70ef...398
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #19 Skrevet 31. oktober 2019 Trenger du å avvise han egentlig da, det er jo han som ikke var på jakt etter noe seriøst...? Bare takk nei når han inviterer til noe og oppfør deg normalt på jobb, la det være med det, ikke ta noe mer oppgjør liksom. Anonymkode: aa043...27e
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #20 Skrevet 31. oktober 2019 Hold deg unna. Han er jo ute etter makt over deg. Anonymkode: cbbe6...c0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå