Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2019 #1 Skrevet 30. oktober 2019 Hva tenker dere om mennesker som sitter inne for mord/drap får utdannelse i fengselet og jobb etter det? Googla ei jeg kjente før som drepte samboeren sin for mange år siden og der stod det at hun var institusjonsleder på ett sykehjem.. Hvordan kan en som har drept ett menneske få jobbe med mennesker igjen? Vet folk fortjener ny sjanse men meget usikker på hvordan reaksjonen min hadde vært hvis jeg møtte hun der hun jobber altså,siden jeg vet hva hun har gjort tidligere i livet sitt. Anonymkode: cc496...776
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2019 #2 Skrevet 30. oktober 2019 Jeg skjønner at det må være vanskelig for familie og venner av den avdøde å møte henne. Men du forteller faktisk om en rehabilitert person! Hun bedret livet i fengsel. Fengselsstraff er som regel en inngangsport til mer kriminalitet eller døra i fjeset når det gjelder jobb etterpå.. Dette tii tross for at Norge prøver å rehabilitere mennesker, fremfor å bare straffe Anonymkode: 74146...06a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå