Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært forelsket i en fyr i 20 år. Våre veier krysses sjelden lenger, og jeg har vært sammen ned andre i mellomtiden, men han har aldri forlatt tankene mine. Han hadde samboer da vi traff hverandre, så vi har aldri vært sammen fysisk, men mentalt var det full klaff.  

I dag traff jeg ham tilfeldigvis på et møte. Så bestemte vi oss for å ta en kaffe etterpå, og han fortalte meg at han aldri hadde glemt meg, at jeg er noe helt spesielt, og at han måtte fortelle meg det når han traff meg i dag 💕 Så nå skal vi treffes igjen til helgen, og jeg jubler høyt (inni meg) Har vært singel i flere år, så gleder meg til å utforske hva dette vil bringe 🥰🥰

Måtte bare dele det med noen 👏🏻👏🏻

Anonymkode: 7e848...4eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig !♥️

Anonymkode: 9b1ef...463

Skrevet

Blir helt varm inni meg, av å lese dette! Høres ut som du har en fin tid i møte! ❤️

Anonymkode: 03336...83d

Skrevet

Jeg håper det 🙏🏻 Kanskje får vi oss begge et sjokk når virkeligheten kommer sigende, men i dag er jeg bare så uendelig glad 🥰 og hele meg dirrer av fryd!! Tenk å få oppleve dette i en alder av 42 år... Bare det å holde ham i hånden på kafeen. Jeg blir helt fjortis, jeg 😬

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har vært forelsket i en fyr i 20 år. Våre veier krysses sjelden lenger, og jeg har vært sammen ned andre i mellomtiden, men han har aldri forlatt tankene mine. Han hadde samboer da vi traff hverandre, så vi har aldri vært sammen fysisk, men mentalt var det full klaff.  

I dag traff jeg ham tilfeldigvis på et møte. Så bestemte vi oss for å ta en kaffe etterpå, og han fortalte meg at han aldri hadde glemt meg, at jeg er noe helt spesielt, og at han måtte fortelle meg det når han traff meg i dag 💕 Så nå skal vi treffes igjen til helgen, og jeg jubler høyt (inni meg) Har vært singel i flere år, så gleder meg til å utforske hva dette vil bringe 🥰🥰

Måtte bare dele det med noen 👏🏻👏🏻

👍🏻

Anonymkode: 84c51...df2

Skrevet

Fantastisk!! Ønsker deg alt godt. ❤️

Anonymkode: d5174...443

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fantastisk!! Ønsker deg alt godt. ❤️

Anonymkode: d5174...443

Tusen takk 🙏🏻

Skrevet

Så hyggelig! 💕

Anonymkode: e226c...f55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...