Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2019 #1 Skrevet 30. oktober 2019 Jeg er sammen med verdens beste fyr. Noen år før jeg møtte ham var jeg stormforelska i en annen, som plutselig ble borte uten å si noe i over to mnd. Han sender meg fortsatt gratulasjonsmeldinger på sms, til barnet mitt, og i dag hadde jeg fått ei ny mld.. "Huff, jeg blir helt tullete.. ❤️" han har tidligere også forklart hva som skjedde og hvorfor han ble borte - fair nok grunn, men det spiller ikke noe rolle nå. Bør jeg si til mannen at jeg fikk denne meldingen idag? Eller ka være? Anonymkode: 9d745...44c
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2019 #2 Skrevet 30. oktober 2019 Jeg ville latt være, men jeg ville nok også bedt den gamle flammen backe off litt, eller ihvertfall sluttet å svare han noe særlig. Holder med et enkelt rakk for gratulasjoner osv, trenger ikke lange samtaler, hjerter... Anonymkode: 183ff...643
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2019 #3 Skrevet 30. oktober 2019 Punkt én: Send en melding til eksen og si "Jeg setter pris på at du ikke sender meg flere meldinger. Lykke til videre i livet ditt!" Punkt to: Slett meldingen og la det bli med det. Punkt tre: Hvis det kommer flere meldinger fra eksen: Svar ham "Jeg ba deg om å slutte å sende meldinger. Nå blir jeg nødt til å sperre nummeret ditt. Gå videre i livet ditt, jeg ønsker deg alt godt." Anonymkode: abff3...f3f
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2019 #4 Skrevet 30. oktober 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg ville latt være, men jeg ville nok også bedt den gamle flammen backe off litt, eller ihvertfall sluttet å svare han noe særlig. Holder med et enkelt rakk for gratulasjoner osv, trenger ikke lange samtaler, hjerter... Anonymkode: 183ff...643 Jeg er enig med deg, så enten svarer jeg ikke, eller så svarer jeg kort "Takk skal du ha" på gratulasjonsmeldinger. Sånn ellers har vi ikke noe samtale. Det har hendt at han har skrevet (uten at jeg har svart) at han savner meg. Må legge til at dette forholdet vi hadde er 4 år gammelt 😳 Hi Anonymkode: 9d745...44c
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2019 #5 Skrevet 30. oktober 2019 Blokker nummeret, så er det ute av verden Anonymkode: e7b0c...214
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2019 #6 Skrevet 30. oktober 2019 Jeg ville ha sagt det. Bare fordi jeg hater hemmeligheter eller måtte skjule noe for min mann. Men jeg har en god mann da. Vet ikke om jeg hadde giddet å si noe til en kjæreste. Hadde sagt til han at «han sender meg av og til meldinger. Jeg bryr meg ikke og svarer kun på de hvor han gratulerer med dagen. Vil bare si det så du vet og du vet at jeg ikke vil skjule noe for deg.» Anonymkode: 838bd...8d2
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2019 #7 Skrevet 30. oktober 2019 Jeg hadde ikke sagt det, men ville fått slutt på det. Gidder ikke å være noen andres utopi. Anonymkode: 16793...2b5
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2019 #8 Skrevet 30. oktober 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg er enig med deg, så enten svarer jeg ikke, eller så svarer jeg kort "Takk skal du ha" på gratulasjonsmeldinger. Sånn ellers har vi ikke noe samtale. Det har hendt at han har skrevet (uten at jeg har svart) at han savner meg. Må legge til at dette forholdet vi hadde er 4 år gammelt 😳 Hi Anonymkode: 9d745...44c Når han er så frekk at han forteller om savn så er det på tide å stoppe det. Det er nemlig flørt. Han valgte å forlate deg den gangen, og nå skal han innynde seg igjen? Ville blitt sint jeg og skrevet krast tilbake at han ikke får sende flere meldinger. Er ikke greit å ha kontakt med tidligere flørter. Anonymkode: 78f3f...f1d
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2019 #9 Skrevet 30. oktober 2019 Jeg har en "the one who got away". Vi sender hverandre bursdagshilsner på facebook, og da gjerne en kjapp oppdatering av livene våre. Sånn har vi holdt på i mange år. Jeg møtte han første gang for 20 år siden, og så han siste gang for 10 år siden. Meldingene har vedvart fordi jeg syns det har vært hyggelig. Mannen min har ikke visst om det. Nå har mannen og jeg tatt ut seperasjon og "the one" og jeg har tatt opp kontakten igjen så vidt... Det er veldig hyggelig, og ikke noe mannen min trenger å vite om. Anonymkode: 29f3d...33a
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2019 #10 Skrevet 30. oktober 2019 Jeg hadde sagt det til min mann, men sånn er det i vårt forhold. Anonymkode: da7d4...01c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå