Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2019 #1 Skrevet 29. oktober 2019 Hva er deres beste triks for å fjerne smeltet ost på; 1.tallerkner og bestikk 2.oppvask kost 3.Tøy Samboer er så glad i smeltet ost og bruker det på og i alt. Må kaste oppvaskkoster hver uke pga osten sitter fast i kosten og osten sitter jo fast uten kost i oppvaskmaskinen. Håper på skikkelig saftige ‘kjerringråd her🤗 Anonymkode: db56d...2d4
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2019 #2 Skrevet 30. oktober 2019 Bløtlegg. Alle 3. Anonymkode: 62f0d...7a9
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2019 #3 Skrevet 30. oktober 2019 La de ligge i vann før du putter de to øverste i oppvaskmaskinen og den siste i vaskemaskinen. Jeg bruker også mye ost, har aldri slitt med at det sitter fast. Anonymkode: 23f1a...941
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2019 #4 Skrevet 30. oktober 2019 Jeg skraper vekk osten og kaster i restsøpla? Har dere gammel oppvaskmaskin? Jeg opplever kun at ost ikke vaskes vekk hvis det er fastbrent på lasagneform. Jeg er lat med bløtlegging Anonymkode: b632e...d32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå