Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2019 #1 Skrevet 29. oktober 2019 Hvor havner brev og forespørsler fra nav, da? Noen som har vært gjennom det? Anonymkode: 782ba...cb2
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2019 #2 Skrevet 29. oktober 2019 Jeg har. Hva mener du med hvor det havner? Anonymkode: fa7eb...947
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2019 #3 Skrevet 29. oktober 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har. Hva mener du med hvor det havner? Anonymkode: fa7eb...947 Jeg fikk brev fra nav online i min pensjon. Har ikke vært på den siden før. er det vanlig? Anonymkode: 782ba...cb2
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2019 #4 Skrevet 29. oktober 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg fikk brev fra nav online i min pensjon. Har ikke vært på den siden før. er det vanlig? Anonymkode: 782ba...cb2 Det fikk jeg og, med en gang uføresøknaden var sendt, så fikk jeg svar på min side at den var mottatt, alt annet kom deretter i min uføretrygd/min pensjon Anonymkode: fa7eb...947
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2019 #5 Skrevet 29. oktober 2019 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det fikk jeg og, med en gang uføresøknaden var sendt, så fikk jeg svar på min side at den var mottatt, alt annet kom deretter i min uføretrygd/min pensjon Anonymkode: fa7eb...947 Ok, fordi man har søkt om det? Fant også brevet på min side (aap) etterpå. Men rart de ikke linker til den siden? Anonymkode: 782ba...cb2
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2019 #6 Skrevet 29. oktober 2019 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ok, fordi man har søkt om det? Fant også brevet på min side (aap) etterpå. Men rart de ikke linker til den siden? Anonymkode: 782ba...cb2 Men når man er inne på siden man har på nav, så ser man jo om det ligger uåpnet post der, uansett om det i din pensjon eller på din side. Mulig jeg ikke skjønner helt hva du mener. Hvor skulle de linket? Anonymkode: fa7eb...947
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2019 #7 Skrevet 29. oktober 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Men når man er inne på siden man har på nav, så ser man jo om det ligger uåpnet post der, uansett om det i din pensjon eller på din side. Mulig jeg ikke skjønner helt hva du mener. Hvor skulle de linket? Anonymkode: fa7eb...947 Til "din side". Anonymkode: 782ba...cb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå