Gå til innhold

Er det bare meg eller er det normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker det er normalt at alle voksne er trøtt og sliten etter endt arbeidsdag. Det er i alle tilfeller jeg. Jeg må sove middag nesten hver dag. Har vondt i kroppen fordi jeg føler meg utslitt, både mentalt og fysisk. Har ofte hodepine som ikke går bort om jeg ikke får sove + ta Paracet, Ibux og Imigran. Synes ikke synd på meg selv, liker jobben min, har tre barn mellom 5 og 12. Jeg har ingen overskudd igjen til barna mine. Orker ikke en gang lage til skikkelig kvelds eller lese på sengen for dem. Heldigvis har jeg en mann som stiller opp og gjør det som trengs ifm barna. Jeg har barbare vendt meg til at dette er normalt. Men er det egentlig det?

Anonymkode: 1833d...769

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke normalt. Ta en tur til legen og få sjekket jernlager, D-vitamin, stoffskifte osv.

Anonymkode: 51965...d9d

Gjest Antarctica
Skrevet

Nei. Det er normalt å være sliten, men ikke å være helt ubrukelig og bruke medisiner for å komme over det...

Skrevet

Om det er normalt, vet jeg ikke. Men jeg hadde det også sånn før. Jeg måtte bytte jobb for å komme tilbake til normaltilstand igjen. 

Anonymkode: 45e0b...930

Skrevet

Slik var jeg før også, sovnet bare jeg satt rolig et øyeblikk. Så måtte jeg ta allergitest pga noen andre plager og der dukket grunnen til at jeg var konstant sliten og smådårlig opp. Etter å ha kuttet ut det jeg er allergisk for fra kosten er jeg mye mer opplagt og sliter til og med ikke med å stå opp om morgenen lenger.

Anonymkode: 3df52...0bb

Skrevet

Å bli sliten er normalt, å ha litt hodepine og vondt hist og her innimellom er normalt. 

Men å måtte ta smertestillende hver dag og ikke minst måtte sove hver dag er ikke normalt.

Høres ut som mannen din er normal og du er syk? 

Ta en tur til legen du, greit å få sjekket status på jern, D-vitamin, stoffskifte osv 

Anonymkode: b43aa...5e7

Skrevet

Det er vanlig å være sliten, men ikke så sliten. Sover du nok? Mange trenger 9 timers søvn hver natt.

Anonymkode: 44817...4fd

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er vanlig å være sliten, men ikke så sliten. Sover du nok? Mange trenger 9 timers søvn hver natt.

En annen ting er atbom du tar paraset hver dag kan det i seg selv gi hodepine og få deg til å føle deg elendig.

Skrevet

Pass på at du ikke tar så mye paracet at du får medikamenthodepine, det skal lite til

Anonymkode: de912...25f

Skrevet

Nei ikke normalt. Du klarer jo ikke å yte normal omsorg for egne barn. Nå er du heldig og har en mann da. Synes du burde dra til legen og utredes. 

Anonymkode: d7de8...109

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...