Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2019 #1 Skrevet 29. oktober 2019 Tok en clearblue + (hurtig påvisning) for 2 dager siden og fikk denne testen. Ser et svakt kryss like etter den var tatt. Jeg gikk ut fra badet og kom tilbake litt senere og da var krysset enda tydeligere med skikkelig blå farge. Tok en clearblue early i går som var svak/negativ, så jeg skjønner ikke...skyggestrek? Erfaringer? IKM førstkommende helg. Vet jeg bare burde vente med å teste, men kan være greit å høre andres erfaringer med cb testene til neste gang.. Anonymkode: 0fe08...01e
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2019 #2 Skrevet 29. oktober 2019 Hva står IKM for? Er det forventet mens? Du sier du skal ha mensen førstkommende helg? Jeg tenker jo da at streken burde vært tydeligere nå. Av de de bildene du har lagt ved her er det kun på bilde nr 3 jeg klarer å skimte noe, og det er såvidt. Så ja, det kan absolutt være en skyggestrek, uten at jeg er kjent med akkurat denne testen altså. Legger ved et bilde av testen min for noen uker siden. Det var en skyggestrek🤷🏻♀️ Anonymkode: feecc...14a
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2019 #3 Skrevet 29. oktober 2019 Jeg fikk ofte skyggestreker med clearblue! Men den gangen frøet endelig satt, da kom det en tydelig blå strek som ikke var å ta feil av! Anonymkode: 3bfb0...e6b
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2019 #4 Skrevet 29. oktober 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg fikk ofte skyggestreker med clearblue! Men den gangen frøet endelig satt, da kom det en tydelig blå strek som ikke var å ta feil av! Anonymkode: 3bfb0...e6b Å! Har fått skygge før, men så har krysset forsvunnet etter en lengre tid, mens denne gangen var den bare blitt sterkere med mer blåfarge. Tror jeg kanskje enten har hatt en kjemisk eller at det var skygge. Kan legge ved bilde av cb plus som jeg tok 2 dager siden og clearblue early igår. Anonymkode: 0fe08...01e
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2019 #5 Skrevet 29. oktober 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hva står IKM for? Er det forventet mens? Du sier du skal ha mensen førstkommende helg? Jeg tenker jo da at streken burde vært tydeligere nå. Av de de bildene du har lagt ved her er det kun på bilde nr 3 jeg klarer å skimte noe, og det er såvidt. Så ja, det kan absolutt være en skyggestrek, uten at jeg er kjent med akkurat denne testen altså. Legger ved et bilde av testen min for noen uker siden. Det var en skyggestrek🤷🏻♀️ Anonymkode: feecc...14a IKM = kommende menstruasjon ja. Tenker også den burde vært tydeligere eventuelt øke i styrke, men clearblue + var altså sterkere enn clearblue early som jeg tok igår, så regner med det har vært en kjemisk eller at det var skygge på cb +. Anonymkode: 0fe08...01e
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2019 #6 Skrevet 29. oktober 2019 Det er jo bare dumt og selvpining å teste FØR mensen skulle ha kommet! Det er dyrt og du styrer og stresser. Vent til et par dager etter forventet mens, eller i alle fall samme dag, og test. Da burde du få en tydelig strek dersom du er gravid. Hvis ikke risikerer du at alt fokus blir på testingen og man kan bli helt fanatisk – og tilsvarende lei seg. Nei, vent til over helgen, så får du svaret uten å trenge å lure! Anonymkode: 59cc3...864
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2019 #7 Skrevet 29. oktober 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er jo bare dumt og selvpining å teste FØR mensen skulle ha kommet! Det er dyrt og du styrer og stresser. Vent til et par dager etter forventet mens, eller i alle fall samme dag, og test. Da burde du få en tydelig strek dersom du er gravid. Hvis ikke risikerer du at alt fokus blir på testingen og man kan bli helt fanatisk – og tilsvarende lei seg. Nei, vent til over helgen, så får du svaret uten å trenge å lure! Anonymkode: 59cc3...864 Hvorfor skal jeg bli lei meg? Står ingen steder at vi er prøvere og uansett så står det skrevet på hovedinnlegget at JEG VET JEG BURDE VENTE MED Å TESTE, så det trenger jeg ikke noe svar på! Hærlighet. Skjønner ikke kjerringer som absolutt må sitte å svare på ting som ikke har med saken å gjøre spesielt når det spesifiseres av TS at de er klar over nettopp det. Anonymkode: 0fe08...01e
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2019 #8 Skrevet 29. oktober 2019 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor skal jeg bli lei meg? Står ingen steder at vi er prøvere og uansett så står det skrevet på hovedinnlegget at JEG VET JEG BURDE VENTE MED Å TESTE, så det trenger jeg ikke noe svar på! Hærlighet. Skjønner ikke kjerringer som absolutt må sitte å svare på ting som ikke har med saken å gjøre spesielt når det spesifiseres av TS at de er klar over nettopp det. Anonymkode: 0fe08...01e Fælt så hissig du var da. Jeg forsøkte faktisk bare å hjelpe. Anonymkode: 59cc3...864
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå