Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2019 #1 Skrevet 29. oktober 2019 Vet dere? Finner ikke dette under der man kan handle. Anonymkode: 14180...cb6
TøffiTrynet☠ Skrevet 29. oktober 2019 #2 Skrevet 29. oktober 2019 Har du gått inn på der hvor det står «shop» på PoGo? Og bladd deg nedover? Det skal ligge nedenfor «upgradres». Er det din konto, eller er det ditt barns? Hvis det er en barnekonto, og barnet er under en viss alder, er det restriksjoner på kjøp. Det kan være det som er problemet. Da må du ordne en «voksen»-konto, for å få lov til å handle. Om dette ikke er tilfelle, ville jeg kontaktet Niantic Support via spillet. De er veldig hjelpsomme. Spør meg gjerne om det er noe mer du lurer på.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2019 #3 Skrevet 29. oktober 2019 2 timer siden, TøffiTrynet☠ skrev: Har du gått inn på der hvor det står «shop» på PoGo? Og bladd deg nedover? Det skal ligge nedenfor «upgradres». Er det din konto, eller er det ditt barns? Hvis det er en barnekonto, og barnet er under en viss alder, er det restriksjoner på kjøp. Det kan være det som er problemet. Da må du ordne en «voksen»-konto, for å få lov til å handle. Om dette ikke er tilfelle, ville jeg kontaktet Niantic Support via spillet. De er veldig hjelpsomme. Spør meg gjerne om det er noe mer du lurer på. Takk for svar. Barnet spiller det på min mobil. Hvordan ser ikonet ut? Anonymkode: 14180...cb6
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2019 #4 Skrevet 29. oktober 2019 3 timer siden, TøffiTrynet☠ skrev: Har du gått inn på der hvor det står «shop» på PoGo? Og bladd deg nedover? Det skal ligge nedenfor «upgradres». Er det din konto, eller er det ditt barns? Hvis det er en barnekonto, og barnet er under en viss alder, er det restriksjoner på kjøp. Det kan være det som er problemet. Da må du ordne en «voksen»-konto, for å få lov til å handle. Om dette ikke er tilfelle, ville jeg kontaktet Niantic Support via spillet. De er veldig hjelpsomme. Spør meg gjerne om det er noe mer du lurer på. Dette er under upgrades: Anonymkode: 14180...cb6
TøffiTrynet☠ Skrevet 30. oktober 2019 #6 Skrevet 30. oktober 2019 Men da er det sikkert en barnekonto dere har. Da kan dere ikke kjøpe ting i spillet. Pokécoins tjenes da opp ved å sette igjen Pokémons på gymmer. Du tjener max 50 coins i døgnet, og må stå på en gym i minst 8 timer for å få full pott. Hvis du vil ha muligheten til å handle coins må du mest sannsynlig lage en ny bruker med din alder/mailadresse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå