Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2019 #1 Skrevet 29. oktober 2019 Det er altså så deilig å ha en person som man treffer av og til, i jobbsammenheng, som man føler man er på bølgelengde med, som er singel, som er attraktiv, som er hyggelig, som er litt sjenert, ..og som man faller for igjen og igjen ved hvert eneste møte, som man føler en tiltrekning mot, som man ikke helt er sikker på om det han viser er fullstendig vennskapelig eller noe mer..... ...prøve og tolke det som sies, er det antydninger til å vise interesse eller er han bare veldig hyggelig, magefølelsen som sier én ting mens hodet avfeier alt av drømmer og tanker... ...jeg nyter denne opplevelsen, elsker å føle sommerfugler igjen, det gir meg håp om at det er sånn det skal føles og ikke slik jeg føler det i en eller annen Tinder-sammenheng. Jeg vil ha en mann, et forhold, jeg tar i mot en hel komplekst person med dårlige og gode dager, opp og nedturer, smil, gråt, katter og ektehet. I mens venter jeg mens jeg kjenner det krible i magen. Min egen Mr. Big - on enn i noe uklar posisjon, foreløpig Jeg vil ikke ha noe mer. Ikke ennå. Livet er godt å leve, selv uten en mann ved min side. Jeg vil heller leve litt til på denne måten slik at jeg kan nyte og huske denne følelsen i lang tid, en følelse man faktisk ikke har så veldig mange ganger i livet. Anonymkode: ab286...3ac
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2019 #2 Skrevet 29. oktober 2019 Så fint skrevet, Hi. Nyt dette! Lykke til Anonymkode: 0ae8a...888
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2019 #3 Skrevet 29. oktober 2019 Kjempefint skrevet 🥰 Lykke til 🥰 Anonymkode: 9a38e...e55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå