Gå til innhold

Har du fin rumpe? Er du fornøyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså dette med fin rumpe er jo subjektivt. Men det jeg lurer på er om dere er fornøyd med rumpa deres? Personlig syntes jeg min er litt stor og slapp til tross for at jeg er aktiv. Hva med dere? 

Anonymkode: 52333...c42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kommer det bæsj ut av. Jeg er veldig fornøyd med det.

Anonymkode: e6a02...479

Skrevet

Min er stor og står rett ut. Har alltid fått for mye oppmerksomhet for rumpa mi. Nå er jeg i 40 årene, og får fortsatt oppmerksomhet for den. Og menn som klår på den. Og kjenner jeg er litt lei. Gutter/menn har klådd på den siden jeg var 13 år. Så jeg skulle ønske den var litt mindre. Jeg sliter og med bukser, finner så og si aldri bukser som sitter bra på.

Anonymkode: 5654c...c86

Skrevet

Min er så flat st den knapt kan kalles rumpe. Det lever jeg helt greit med ☺️

Skrevet

Den er fin og jeg er fornøyd!

Anonymkode: f5696...f51

Skrevet

Nei, jeg har ikne fin rumpe. Ja, jeg er fornøyd. 

Anonymkode: dbe02...568

Skrevet

Hadde sprettrumpe i ungdommen og tidlig voksen. Fikk litt oppmerksomhet da. Etter at jeg fikk barn og slutta og trene en periode ble den flat og slapp ☺️Har også gått ned noen kilo. 

Til gjengjeld har jeg null problem med å finne bukser som passer! 👍 Det sleit jeg med før og shopping var et ork. 

Rumpa er grei nok den.

Anonymkode: 86d21...cbd

Skrevet

Den fungerer greit. Tenker veldig lite på den om jeg skal være ærlig. 

Anonymkode: 01382...18f

Skrevet

Jeg har fantastisk flott rompe på alle vis, både form og funksjon og utseende.

Anonymkode: c3e80...3af

Skrevet

Sitat mamny fra istid 

"stor og rund. Rund er deilig" 

Ja føler meg som en mammut i rumoeform. Den er stor, men ikke deilig. Den er en fedme-rumpe, som jeg håper å en dag få trent av meg.. 

Anonymkode: c7e82...bdb

Skrevet

Den er fin nok, og foreløpig fungerer den noenlunde. Er i ferd med å miste kraft i ene siden, og om det fortsetter vil utseendet være mitt minste problem. Fordi jeg ikke får vært så aktiv som jeg ønske er den en størrelse større enn jeg normalt er, men det lever jeg også helt fint. Den passer kroppen min, og har aldri fått en eneste klage på den, heller tvert imot :)

Anonymkode: f3b67...d3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...