Gå til innhold

Hvor mange godtebiter per barn som går halloween?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye deler dere ut? Godteri er så dyrt.. 

Anonymkode: d8832...fde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minimum to per barn. Har kjøpt småposer med gelégodteri, mambakarameller og kjærligheter. Betalt 1 kr pr småpose og 2 kr pr kjærlighet og 5 kr for en fempakning med karameller. Da er det fem karameller inni hver pakke igjen, altså 5 kr for 25 små karameller. 

Anonymkode: 41127...fa5

Skrevet

1-2 stykker, det kommer jo litt an på hvor store snopbiter du har kjøpt også.

Vi har litt større biter i år, så da blir det en pr stk. Var i Danmark i høstferien og kjøpte snop på Bilka, mye billigere enn her og mye bedre enn mye av "nillegodteriet" som alle har.

Her får de enten en "avrevet finger" av marshmallows eller en liten eske med sukkertøy, de får velge en ting selv. Fingrene er også individuelt pakket inn da.

Anonymkode: 48e8c...269

Skrevet

Jeg kjøpte forresten noen av disse i fjor, de er veldig billige om du deler de opp og heller i en skål og lar ungene få en ting hver. Moam'en er det jo 5 karameller i også, så du kan dele de opp om du vil...

https://www.europris.no/julestrompe-115-g-170256.html

Har du dårlig råd lar du ungene få en ting, det er virkelig helt greit altså. Det morsomme er jo at du faktisk åpner og gir de noe, ungene synes dette er utrolig gøy uansett om de får en eller fire ting :)

Anonymkode: 48e8c...269

Skrevet

Her får de 1 ting, har små Smarties esker, Gomp, Slikkepinner og Pez 🙂

Anonymkode: ae271...6ec

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her får de 1 ting, har små Smarties esker, Gomp, Slikkepinner og Pez 🙂

det var da svært så dyrt godteri, da!?

Anonymkode: 660ac...576

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vel, hos oss kommer det mellom 100 og 150 barn på døren, så da blir det fort noen hundrelapper selv om de får en ting hver.

Anonymkode: 448a5...98f

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vel, hos oss kommer det mellom 100 og 150 barn på døren, så da blir det fort noen hundrelapper selv om de får en ting hver.

Det er jo ditt valg, det. Vi kjøper det vi føler for, og om det blir tomt blir det faktisk tomt.

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oi, det var mange! Kjenner jeg er litt glad for at vi bør slik at det som regel bare kommer 0-10 stykk.

Anonymkode: d0f05...9a6

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke så veldig, kjøpt alt på tilbud 3 pk Gomp for 10 kr, 8 pk Pez 19 kr, 30 pk kjærlighet på pinne 34 kr 🙂. Hos oss kommer det maks 30 barn, så kan jeg og familien spise opp resten 🙂

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ikke så veldig, kjøpt alt på tilbud 3 pk Gomp for 10 kr, 8 pk Pez 19 kr, 30 pk kjærlighet på pinne 34 kr 🙂. Hos oss kommer det maks 30 barn, så kan jeg og familien spise opp resten 🙂

Jaja, men da er det jo greit :)

Skrevet

100-150 barn?? Wow

Anonymkode: 9a187...1c6

Skrevet

I starten får det ett stk. På slutten vil jeg gjerne bli kvitt litt mer. Kommer alltid mange færre enn jeg beregner.

Anonymkode: adb2e...833

Skrevet

Her tar barna bare én ting hver, og de få som spør, får beskjed om at de kan ta én ting. Vi har kjøpt relativt store, innpakkede sjokoladebiter. Har ca. 50 stk. og når det er tomt, skrur vi av utelyset.

Anonymkode: f85e0...a27

Skrevet

To ting hver. 

Anonymkode: 5985e...1cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...