Gå til innhold

Trenger jeg søskenvogn?


Pipsi

Anbefalte innlegg

Hei!

Har et barn som blir 2 1/2 år når lillebror/søster  kommer. Trenger jeg søskenvogn? Er det greit med bare søskenbrett på vogna? Noen med erfaring fra dette?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen her kan svare deg om hvor vidt du trenger søskenvogn eller ikke. Det må du se ann selv? Liker eldste fortsatt å sitte i vogn

Anonymkode: 837a2...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forstår jeg da, jeg spurte bare etter andre i liknende situasjon og deres erfaringer. Skjønner virkelig ikke greia med halvsure, nebbete svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vår 2 1/2 åring var fortsatt glad i trilleturer da lillesøster kom, men vi tok sjansen med søskenbrett og heldigvis funka det godt her! Kunne være litt surmuling og sjalusi i starten, men det var stort sett svært kortvarig. Og nå ca et halvt år senere, vil hun helst trille vogna selv;) Så søskenvogn ville vært helt unødvendig og til og med bortkastet her.

Men nå går vi sjeldent svært lange turer da og om det skjer har jeg enten baby i bæresele og storesøster i vogna. Eller vi har dem i en vogn hver om vi er flere voksne. Disse løsningene har bare vært nødvendige ved to anledninger.

Anonymkode: 61e8a...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...