Gå til innhold

Kake til Halloween

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville laget kaken dagen før og pyntet den så tett på servering som mulig.

Anonymkode: b14ae...a07

Skrevet

Og lage kremen dagen etterpå da? Klarer ikke pynte når kremen har stivna  

Anonymkode: 4f457...512

Skrevet

Sjokoladekake? Går det an? Trodde alle skulle ha gresskarpai, jeg. 

Anonymkode: aa51c...f7e

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sjokoladekake? Går det an? Trodde alle skulle ha gresskarpai, jeg. 

Anonymkode: aa51c...f7e

Hehe, regner med du er ironisk ;)

Kjenner ingen som skal ha gresskarpai jeg, de fleste lager kaker ungene liker hele året og pynter de litt halloween-aktig.

Jeg skal bake muffins :)

Anonymkode: d8deb...835

Skrevet

Gresskarpai er utrolig godt, dersom man kjenner en amerikaner som kan lage den. :) Men det er ikke så veldig barnevennlig. Sjokoladekake er alltid en vinner.

Jeg ville bakt kaken dagen før, men tatt på glasur og pyntet rett før selskapet. Det tar ca. ti minutter.

Anonymkode: e66fc...699

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gresskarpai er utrolig godt, dersom man kjenner en amerikaner som kan lage den. :) Men det er ikke så veldig barnevennlig. Sjokoladekake er alltid en vinner.

Jeg ville bakt kaken dagen før, men tatt på glasur og pyntet rett før selskapet. Det tar ca. ti minutter.

Er så dårlig på å pynte. Er redd den blir mislykka og viss jeg gjør det samme dag så har jeg ingen ny sjanse 🙈

Går det Ann å lage litt mer fyll enn det som står i oppskrifta for å få litt ekstra noen steder slik at det blir litt bølgete istedenfor det kakestrøet som ligg oppå fyllet?

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er så dårlig på å pynte. Er redd den blir mislykka og viss jeg gjør det samme dag så har jeg ingen ny sjanse 🙈

Går det Ann å lage litt mer fyll enn det som står i oppskrifta for å få litt ekstra noen steder slik at det blir litt bølgete istedenfor det kakestrøet som ligg oppå fyllet?

Ja, det burde gå fint! Og jeg tror det kanskje blir finere, også. Ellers er dette en svært enkel kake å pynte, så jeg tror du får det til kjempebra! Det er sjarmerende med hjemmelagde og hjemmepyntede kaker. De må jo ikke se ut som på kakebloggernes bilder. :) 

Skrevet

Tuller dere? Sjokoladekake tåler jo kjempegodt å stå over natten, og det gjør seigmenn også. Det er null stress å bake dagen før. 

Anonymkode: 0c9a5...326

Skrevet

Hehe morsomt, jeg skal selv lage denne kaken med denne pynten til helga. Det lages dagen før og pakkes i plast, ikke noe problem. :) 

Anonymkode: 384d2...c56

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hehe morsomt, jeg skal selv lage denne kaken med denne pynten til helga. Det lages dagen før og pakkes i plast, ikke noe problem. :)

Anonymkode: 384d2...c56

Så stilig 😊 bruker du denne oppskriften på kaka og kremen og? Har ikke lagd sjokoladekake med surmelk før 

Skrevet

Her blei resultatet 👏👏

20191031_111005.jpg

Skrevet

Stilig :)

Anonymkode: d8deb...835

Skrevet
På 28.10.2019 den 22.02, Anonym bruker skrev:

Tuller dere? Sjokoladekake tåler jo kjempegodt å stå over natten, og det gjør seigmenn også. Det er null stress å bake dagen før. 

Må bare passe på å pakke inn bunnen godt.

Anonymkode: bd7a0...8c2

Skrevet

Kjempefin! Du er flink!

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Må bare passe på å pakke inn bunnen godt.

Anonymkode: bd7a0...8c2

Ja, pakka hele langpanna inn i plast  håper det går bra 🤞

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjempefin! Du er flink!

Takk 😊

Skrevet
På 28.10.2019 den 22.02, Anonym bruker skrev:

Dette! 

Anonymkode: 5c941...142

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...