Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #1 Skrevet 27. oktober 2019 Jeg har en 10 åring. Føler at det er mye spørsmål om overnatting. Nesten hver helg spørr han om å ha en kompis på overnatting eller han overnatter hos noen. Er dette veldig inn i tiden no? Jeg har en 16 åring også men var aldri så mye spørsmål om overnatting fra han når han var yngre Anonymkode: f7e89...3b4
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #2 Skrevet 27. oktober 2019 I den alderen var det overnatting nesten hver helg. Jeg sa som oftest ja og syntes det bare var koselig. Nå er hun 14 og det skjer ikke så ofte lengre Anonymkode: 82a8d...bb0
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #3 Skrevet 27. oktober 2019 Har ei på 11, og det er ikke hver helg, men veldig ofte. De helgene vi skal noe, vet hun om det på forhånd og derfor spør hun ikke. Denne helgen overnattet hun fredag til lørdag, så overnattet de her lørdag til søndag Anonymkode: 93d76...188
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #4 Skrevet 27. oktober 2019 Har ei på 8 år. Det er ikke overnatting hver helg, men relativt ofte. Anonymkode: 1f400...494
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2019 #5 Skrevet 28. oktober 2019 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har en 10 åring. Føler at det er mye spørsmål om overnatting. Nesten hver helg spørr han om å ha en kompis på overnatting eller han overnatter hos noen. Er dette veldig inn i tiden no? Jeg har en 16 åring også men var aldri så mye spørsmål om overnatting fra han når han var yngre Anonymkode: f7e89...3b4 Er det et problem, da? Det er i alle fall ikke «inn i tiden» som er grunnen. Jeg var barn på 1970-tallet, og vi var gærne etter å overnatte hos hverandre. Anonymkode: 81a08...9ea
Plutselig_gravid Skrevet 28. oktober 2019 #6 Skrevet 28. oktober 2019 Stort sett hver eneste helg. På søndag dekket jeg frokostbord til 13 stk. Har fire barn så da blir det mye besøk. Synes det er koselig og er vant til det samme fra da jeg var barn. Har bare en regel og det er at de yngste ikke får ha overnatting fra fredag - lørdag. Fredag trenger vi ro, og jeg og mannen vil drikke rødvin, spise biff og se på gullrekka 😁
MTF Skrevet 28. oktober 2019 #7 Skrevet 28. oktober 2019 Jeg har en jente på 12, og her er det overnatting omtrent hver helg, gjerne både fredag og lørdag (hun er på overnatting eller har). Var aldri like mye med gutten min som nå er 15, selv om han også hadde / var på en del overnattinger da han var yngre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå