Gå til innhold

De med et par ekstra sanser...

Anbefalte innlegg

Skrevet

at noen har økte sanser for ting. Om det er å finne via et nettforum har jeg hatt noe skepsis til... Men nå er jeg litt desperat, og setter pris på all hjelp jeg kan få 😅 Jeg har klart å rote bort en id kort holder, med både id kort og bankkort i. Det ligger med 99% sikkerhet her hjemme, men har lett alle tenkelige steder og finner det ikke. Må ha det til i morgen tidlig, og begynner å mistenke at yngste barnet kan ha gjemt det godt. (sist var det fjernkontrollen til TVen, og da fant vi den nederst i en lekekasse etter 3dager 🙈) Så hvis noen klarer å sense/spå/føle hvor den kan være, hjelp meg gjerne. Fortell meg hva som trengs av info til deg, jeg har aldri gjort dette før - Bare sett andre her på forumet har spurt. 

Anonymkode: 4b104...f00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen ekstra sanser men en 3 åring i hus 😉, han pleier å putte ting inni sko og støvler, eller leker som har "oppbevaring" som en stor søppelbil, gryter til lekekjøkkenet, under lokket på gåbilen, under sofaen, inni komfyren på lekekjøkkenet og i verktøykassen, finner de rareste ting oppi de nevnte ting 🙂

Anonymkode: a8930...0b8

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har ingen ekstra sanser men en 3 åring i hus 😉, han pleier å putte ting inni sko og støvler, eller leker som har "oppbevaring" som en stor søppelbil, gryter til lekekjøkkenet, under lokket på gåbilen, under sofaen, inni komfyren på lekekjøkkenet og i verktøykassen, finner de rareste ting oppi de nevnte ting 🙂

Anonymkode: a8930...0b8

Takk for tips ☺️ Føler at jeg har lett gjennom alt som er nå... Og spesielt i 2åringens øyehøyde 😂 Blir å fortsette utover kvelden - Og montere en sporingstile på den, når jeg endelig finner den igjen 

Skrevet

Hvor så du den sist? 

Anonymkode: cca3c...f1d

Skrevet

Sjekket bak kommoder/sjenker? Kan ha falt baki der☺️

Anonymkode: 7358b...07a

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor så du den sist? 

Anonymkode: cca3c...f1d

Var veldig sikker på at jeg hadde lagt det på kjøkkenet, og syntes jeg ser for meg at jeg plukket det opp og flyttet det. Men i en hektisk hverdag så kan det godt være at jeg blander minner/dager. 

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sjekket bak kommoder/sjenker? Kan ha falt baki der☺️

Anonymkode: 7358b...07a

De fleste har jeg dratt frem og lyst bak, men skal ta en ekstra titt etterpå bak sofa og skoskapet i gangen. 

Knurr, så utrolig frustrerende. Ting forduftet jo ikke. Er litt irritert på meg selv nå 🙈

Skrevet

Jobb. Et eller annet sted med kontor. Ser papirer og pc.. kan være et sted du har vært eller et sted du jobber.. eller mistet det på vei til eller fra denne plassen. Tror du finner det igjen. 

Anonymkode: 0c4fa...df1

Skrevet

Fant det ogjen i dag morges, i setet i bilen til mannen min. Kan ikke husket å ha sittet i den i helgen engang 😂 Men mulig jeg var en tur på butikken på lørdag. #ammetåke 🤦‍♀️

Takk for hjelpen, alle. Har nå montert på sporingsbrikke 😉👍

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Fant det ogjen i dag morges, i setet i bilen til mannen min. Kan ikke husket å ha sittet i den i helgen engang 😂 Men mulig jeg var en tur på butikken på lørdag. #ammetåke 🤦‍♀️

Takk for hjelpen, alle. Har nå montert på sporingsbrikke 😉👍

Så godt du fant det :D

Anonymkode: 662fd...9d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...