Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #1 Skrevet 27. oktober 2019 Skal ha min første Halloween-fest for sønnen min og kompisene hans. Er litt grønn på dette, og vil så gjerne lage en bra fest. Noen som kan hjelpe med tips? Er veldig takknemlig for hjelp😊 Anonymkode: 591f6...9c7
Superdolly Skrevet 27. oktober 2019 #2 Skrevet 27. oktober 2019 Vi har masse stæsj som vi har kjøpt på Nille. De er gode på slike sesongting. De har også en del passende godteri. Vi har servert pizza, mest fordi det er det ungene her har ønsket. Så har jeg laget avhogde fingre og sjokoladekake-møkkahaug. Avhogde fingre: Kjøp ferdig kransekakedeig og skoldede mandler. Trill deigen ut til fingertykke og -lange pølser, sett på en mandel i den ene enden til negl. Stek. Pyntes med blodrød melis i den enden som ikke har negl. Sjokoladekake-møkkahaug: Lag en sjokoladekake i rund form. Når kaka er halvstekt eller litt mer, ta den ut av ovnen og rør kraftig i den. Stek ferdig. Lag glasur som du heller over kaka og pynt med godteri som for eksempel mark og insekter. Vi har også kjørt konkurranse om beste kostyme. Mannen og jeg (og eventuelle andre voksne som er til stede) får hvert sitt ark og gir hvert barn en poengsum. Bli enig om skalaen på forhånd. Så samles man for å avgjøre dette, og summerer poeng. Her har vi latt ungene styre på som de vil, med musikk og leker. De har ofte forsvunnet ut for å leke gjemsel i mørket. Men vi har vært nøye med å presisere at det ikke er lov å gå til naboene for å ringe på, for vi har arrangert festen på nærmeste lørdag så knask eller knep har vært utelukket.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #3 Skrevet 27. oktober 2019 Lag potetmos og ha litt grønn konditerfarge i og kokt maccaroni. Da er det muglet mat med mark. Kan serveres med pølser som er knekt i to og har fått bruddsiden dyppet i litt rød farge. Da er det avhugne fingre. Om dere har en gang/et rom som kan mørklegges er deh morsomt med slike konkurrenser hvor man skal kjenne på ting og gjette hva det er. Skattejakt med lommelykt for å finne halloweengodteri har vært topp her. Anonymkode: a5fde...ba8
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #4 Skrevet 27. oktober 2019 Pølser og muffins etter disse oppskriftene så blir det bra 😊 https://www.nrk.no/mat/atte-skumle-oppskrifter-til-halloween-1.14748741 Anonymkode: 4de47...b60
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #5 Skrevet 27. oktober 2019 Tusen takk for mange gode tips😁👏🏼 Anonymkode: 591f6...9c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå