Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #1 Skrevet 27. oktober 2019 Jeg jobber på en matbutikk.Hver dag er det en mann innom.Denne mannen er psykisk skadet etter militærjobb i uland. Jeg kjenner han ikke, bare vet hvem han er og hvor ustabil han er. Han kommer innom, sender meg blikk, flørter og krever min oppmerksomhet.Han kan finne på å ta opp en banan å late som han runker den.Han tar seg i skrittet og sender meg kyss. Jeg sa til han at dette ikke er ok oppførsel.Han bare lo det bort.Hva pokker gjør man?Nå er jeg redd han skal komme en morgen jeg er alene og «ta meg» fordi jeg sa ifra.😩 Anonymkode: b741a...715
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #2 Skrevet 27. oktober 2019 Gi beskjed til sjefen. Og få gjerne vekterne oftere i butikken. Anonymkode: 23afa...432
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #3 Skrevet 27. oktober 2019 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gi beskjed til sjefen. Og få gjerne vekterne oftere i butikken. Anonymkode: 23afa...432 Vell...vektere er det ikke her.Jeg har aldri vært redd før, men kjenner nå at jeg faktisk er det.... Anonymkode: b741a...715
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #4 Skrevet 27. oktober 2019 Sier i fra til sjefen. Anmelder om han fortsetter. Anonymkode: ff2b7...a0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå